سرمربی جدید فدراسیون فوتبال افغانستان

ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان
ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2023
عضو شوید
توافقنامه بین فدراسیون فوتبال افغانستان و عبدالله المطیری سرمربی اهل کویت امضا شد.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد دو ساله بین فدراسیون فوتبال افغانستان و عبدالله المطیری سرمربی جدید این فدراسیون که از کشور کویت می باشد به امضا رسید که از ماه می امسال تا می 2025 اعتبار دارد.محمد یوسف کارگر رئیس فدراسیون فوتبال در سخنانی خطاب به شرکت کنندگان که در جلسه امضا قرارداد داشتند گفت، "تعیین یک مربی خارجی از سوی فدراسیون ملی فوتبال افغانستان برای آموزش بهتر ورزشکاران افتخار خواند."
آقای کارگر افزود؛ سرمربی جدید تمام ورزشکاران واجد شرایط را در کابل و ولایات به مسابقات و تشکیل تیم ملی شناسایی خواهد کرد."در عین حال عبدالله المطری سرمربی جدید فدراسیون فوتبال میگوید؛ او با ورزشکاران افغان در داخل و خارج برای پیروزی افغانستان همکاری خواهد کرد. تا آنها را برای بازی های در سطح بین المللی آماده سازند.
آقای مطیری بالا بردن سطح فوتبال افغانستان، حل مشکلات و حضور تیم ملی فوتبال افغانستان در جام جهانی 2027 را از اهداف اصلی خود عنوان کرد.
رنگ جدید برای تمام تکسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2023
معرفی رنگ جدید برای تمام تکسی های شهری و روستایی در افغانستان
وی از فدراسیون فوتبال افغانستان خواست کلاس ها، ورزشگاه ها و امکانات را برای وی فراهم کند.
همزمان با ورود آقای المطری به کابل، کمپ تمرینی را در کابل آغاز کرد و پس از آن این کمپ تمرینی در عربستان سعودی نیز برگزار می شود و به بازیکنان که بیرون از افغانستان زندگی میکنند نیز فرصت داده می شود.
آقای المطیری اهل کویت است و در سال 2017 به عنوان مربی فوتبال شروع به کار کرد. او تیم های مهمی را در این زمینه آموزش داده است.
لازم به ذکر است که تیم فوتبال افغانستان در سال گذشته 13 سفر خارجی داشته که دستاوردهای خوبی نیز داشته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала