زاخارووا: رژیم کیف از رایش سوم فراتر رفته است

© Sputnik / Nina Zotina /  مراجعه به بانک تصاویر Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова
Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2023
عضو شوید
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت، که رژیم کیف فراتر از رایش سوم است.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، نماینده رسمی وزارت امور خارجه روسیه، در روز 9 می در کانال تلگرام خود نوشت: "رژیم کی یف فراتر از رایش سوم است، که در آن به طور فعال "لیست های زیر تعقیب" مخالفان خود را تهیه کرده است".
این دیپلمات روسی یادآور شد، که آژانس دولتی اوکراین UNIAN در یک نظرسنجی از خوانندگان در مورد اینکه دوست دارند کدام یک از گویندگان مشهور تلویزیون، خبرنگاران نظامی و رهبران افکار عمومی در روسیه قربانیان بعدی یک اقدام تروریستی پس از داریا دوگینا، ولادلن تاتارسکی و زاخار پریلپین باشند، آغاز کرده است.
زاخارووا نوشت و تصریح کرد، که ولادیمیر سولوویوف، سمیون پگوف، مارگاریتا سیمونیان، دیمیتری کیسلف، آنتون کراسوفسکی، سرگئی مردان در این لیست بودند: "درست است. رژیم تروریستی کیف و رسانه‌ها باید همتای او باشند - انسان‌دوست".
این دیپلمات خاطرنشان کرد که در حال حاضر کمی کمتر از 50 هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کردند: ""این یک جاذبه خونین است. هر روز، در کیف".
او افزود، که "با قضاوت بر اساس تعداد لایک‌ها و قلب‌ها" در زیر این نشریه، ایدئولوژی تروریستی با افراد غیرمتخصصی که توسط ایدئولوژی نازی رفتار می‌شود، طنین‌انداز می‌شود.
نماینده رسمی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد: "آیا فکر می‌کنید یکی از حامیان غربی شبستان کیف، بخش‌های خود را صاف کرده است؟ یا در ساختارهای بین المللی مربوطه خشمگین بودند؟ اصلا. نه برای این، این تفاله وحشیانه رشد کرده است. یک پسر عوضی امریکایی دیگر می تواند از پس آن بربیاید. حتی، مانند این مورد، تحریک مستقیم برای ارتکاب حملات تروریستی".
زاخارووا اظهار داشت، که در رایش سوم آنها به طور فعال تنظیم "فهرست های تحت تعقیب" دشمنان را تمرین می کردند، آنها شامل چهره هایی در علم، فرهنگ، هنر، سیاستمدارانی بودند که باید به عنوان اولویت حذف شوند.
او تاکید کرد: "رژیم کی یف از این هم فراتر رفت: نه تنها درگیر آزار و اذیت و جداسازی نازی ها، بلکه مستقیماً در فعالیت های تروریستی، کل جامعه را درگیر کرد. دانش آموز از معلم پیشی گرفته است".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала