افسر امریکایی: مزخرفات را رها کنیم و پیوندهای خود را با روسیه عادی بسازیم

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر Государственные флаги России и США
Государственные флаги России и США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2023
عضو شوید
مشاور پیشین رئیس پنتاگون خواستار عادی سازی پیوندها با روسیه شد.
به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ/دگروال داگلاس مک گرگور، مشاور پیشین رئیس پنتاگون در گفتگو با رابرت کندی جونیور، وکیل کاندیدای ریاست جمهوری امریکا گفت، که دولت کنونی ایالات متحده به منظور حفظ صلح و همچنین به دست آوردن منافع متقابل باید پیوندها با روسیه را بهبود بخشد.
به گفته این افسر ارتش امریکا، دولت جو بایدن ترس خود را از یک درگیری مخرب که می تواند به خود ایالات متحده آسیب برساند، از دست داده است، به همین دلیل است که همچنان مسکو را به رویارویی آشکار سوق می دهد.
مک گرگور گفت: "من فکر می کنم ما باید با متحدان خود مداخله کنیم، باید پیشنهاد مذاکره بدون پیش شرط را بدهیم، این همه مزخرفات که روس ها باید خودکشی ملی انجام دهند را کنار بگذاریم".
این سرهنگ به یاد آورد، که روابط روسیه و ایالات متحده چقدر می تواند مؤثر باشد و نمونه ای از مبارزه مشترک با اسلام گرایان را ذکر کرد که طی آن مسکو با اطلاعات انتقادی به واشنگتن کمک کرد.
سرهنگ در پایان گفت: "ما باید با آنها به عنوان یکسان رفتار کنیم، نه به عنوان دشمن. <...> من این ایده را رد می کنم که روابط ما با روسیه باید دشمنانه باشد، من فکر نمی کنم آنها باید دشمنانه باشند، این بدان معنا نیست که ما باید با هم دوست شویم. و دوستان، اما ما باید منافع آنها را درک کنیم".
یادآوری می کنیم، که یک روز پیش، مک گرگور گفته بود، که پاسخ کافی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به اقدامات غیرمنطقی ایالات متحده و متحدانش در اوکراین، به جلوگیری از وقوع جنگ جهانی سوم کمک می کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала