پوتین به جلوگیری از جنگ جهانی مساعدت می کند

© Sputnik / Sergej Bobylev/POOL /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه  در نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.05.2023
عضو شوید
امریکایی ها می گویند که پوتین می تواند باعث نجات جنگ جهان گردد.
به گزارش اسپوتنیک، مک گرگور مشاور سابق پنتاگون می گوید که خویشتن داری پوتین به جلوگیری از جنگ جهانی کمک می کند.
دگروال داگلاس مک گرگور، مشاور سابق رئیس پنتاگون طی مصاحبه ای گفت: واکنش مؤدبانه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به اقدامات غیرمنطقی ایالات متحده و متحدانش در اوکراین به جلوگیری از وقوع جنگ جهانی سوم کمک می کند.
پوتین: غرب تصمیم گرفته در عمل تا آخرین سرباز اوکراینی با روسیه  بجنگد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.03.2023
پوتین: غرب تصمیم گرفته در عمل تا آخرین سرباز اوکراینی با روسیه بجنگد
وی خاطرنشان کرد: ما باید قدردان باشیم که پوتین خود را یک رهبر محتاط نشان داده است. او از کسانی نیست که خدا را شکر نموده تسلیم احساسات شود، اما من نگران هستم که ما (در ایالات متحده امریکا) اینجا با این احساسات هدایت می شویم.
به گفته این نظامی، ناتو با درک وضعیت بحرانی قوای مسلح اوکراین، ممکن است اقدامات عجولانه از جمله تصمیم به اعزام گروهی به غرب اوکراین را انجام دهد. این کارشناس هشدار داد که چنین حماقت می تواند جنگ جهانی را برانگیزد.
در همان زمان، دگروال متقاعد خاطرنشان کرد، بعید است که وضعیت دشوار اقتصادی در غرب به متحدین رژیم کیف اجازه دهد تا به اقدامات افراطی متوسل شوند. علاوه بر این، به گفته مک گرگور، قوای مسلح ائتلاف به احتمال زیاد نمی توانند در برابر درگیری مستقیم با روسیه مقاومت کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала