فروافتادن جنگنده هند سبب جان باختن دو غیرنظامی شد

© AFP 2023 / Manjunath Kiran Индийский истребитель советского производства МиГ-21
Индийский истребитель советского производства МиГ-21 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.05.2023
عضو شوید
فروافتادن جنگنده "میگ-۲۱" ارتش هند در یک روستا در ایالت "راجستان"، جان حداقل دو غیرنظامی را گرفت و چندین نفر دیگر را زخمی کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، رسانه‌های هندی روز دوشنبه (امروز) از فروافتادن مرگبار یک فروند جنگنده ارتش این کشور در منطقه‌ای مسکونی در بخش "هانومنگاره" ایالت راجستان خبر دادند.
روزنامه "تایمز هند" و شبکه "انی نیوز" در گزارش‌های جداگانه خبر دادند که یک جنگنده "میگ-۲۱" ارتش هند حین ماموریت روزانه و عادی آموزشی خود در یک روستای ایالت راجستان دچار سانحه شد.
بر پایه ای این گزارش‌ها، جنگنده هندی در حومه یک روستا در بخش "هانومنگاره" سقوط کرد که در نتیجه آن تاکنون حداقل دو زن کشته و چندین غیرنظامی دیگر زخمی شدند.
نیروی هوایی هند درباره فروافتادن مرگبار جنگنده ای این کشور بیانیه‌ای کوتاه منتشر کرد و خبر داد که خلبان جنگنده میگ-۲۱ از این حادثه جان سالم به در برد و جراحات سطحی برداشته است.
سقوط هواپیمای جنگنده در هند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.05.2021
سقوط هواپیمای جنگنده در هند+ویدیو
مقام‌های پولیس هند ضمن تایید مرگ دو غیرنظامی در نتیجه سقوط جنگنده اعلام کردند که خلبان تمام تلاش خود را برای برخورد نکردن با غیرنظامیان انجام داد.
در ویدیوهایی که از لحظات پس از سقوط مرگبار جنگنده منتشر شده است، خیل عظیم جمعیت در صحنه این برخورد مشاهده شده است.
به دنبال سقوط مرگبار این جنگنده، حدود دو هزار نفر خود را به صحنه تصادف مرگبار رساندند و نیروهای پلیس برای برقراری نظم تلاش کردند آنها را از صحنه دور کنند.
به گفته نیروی هوایی ارتش هند، خلبان جنگنده توانست به طرزی ایمن "ایجکت" کند و جراحات سطحی برداشته است. نیروی هوایی هند همچنین از آغاز تحقیقات درباره علت سقوط جنگنده خبر داد.
فروافتادن مرگبار جنگنده میگ-۲۱ در روستای ایالت راجستان در شرایطی انجام شد که در ماه جنوری سال جاری، یک فروند سوخو-۳۰ و یک فروند "میراژ ۲۰۰۰" با هم تصادف کرده بودند که در نتیجه آن یکی از خلبانان جانش را از دست داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала