- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

جنگ افزارهای روسی نقشه های کیف برای یورش متقابل را خنثی کرد

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر Управляемая планирующая авиационная бомба УПАБ-1500Б-Э
Управляемая планирующая авиационная бомба УПАБ-1500Б-Э - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.05.2023
عضو شوید
بمب های برنامه ریزی شده ای روسیه، طرح های ضد تهاجمی نیروهای اوکراین را خنثی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، جو بارنز و رولاند اولیفانت، ستون‌نویسان تلگراف نوشتند، که بمب‌های برنامه‌ریزی شده ای روسیه، کیف را مجبور کرده است تا در برنامه‌های خود برای ضد یورش تجدیدنظر کند.
آنها نوشتند: "مقام های اوکراینی تخمین می زنند که ارتش روسیه حداقل 20 بمب در روز پرتاب می کند. در حالی که جهان در انتظار یک ضد حمله از سوی نیروهای مسلح اوکراین است، تحلیلگران اوکراینی و غربی شروع به حدس و گمان کرده اند که استفاده از این سلاح ها می تواند کیف را وادار کند تا در آخرین لحظه تغییراتی در برنامه ریزی عملیاتی خود ایجاد کند".
Истребитель-бомбардировщик Су-34 во время этапа международного конкурса выучки летных экипажей Авиадартс-2021 в Краснодарском крае - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.05.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
یورش سو-34 به مزدوران خارجی در منطقه خارکف
روزنامه نگاران به نظر یوری ایگنات، مشاور فرماندهی نیروی هوایی اوکراین اشاره کردند، که در مصاحبه ای گفت، که بمب های برنامه ریزی شده "تهدیدی بسیار جدی" است.
پیش از این ایگنات گفته بود: "در حال حاضر دشمن از هوانوردی تاکتیکی برای انجام ماموریت های رزمی در مرز، خط مقدم و سواحل دریا استفاده می کند. در تمام این مناطق، حدود یک ماه است که دشمن به شدت از بمب های گلاید استفاده می کند".
یادآوری می کنیم، که در هفته های پسین، هوانوردی روسیه به طور فعال از بمب های هوایی مجهز به ماژول های برنامه ریزی و اصلاح جهانی (UMPC) استفاده کرده است. به هواپیماهای رزمی این فرصت داده شد تا بدون قرار گرفتن در معرض آتش سامانه های موشکی ضد هوایی به مناطق مستحکم حمله کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала