اتحادیه اروپا عواقب دردناک را انتظار دارد

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش اتحادیه اروپا به برنامه ایران برای غنی سازی ۶۰ درصدی اورانیوم
واکنش اتحادیه اروپا به برنامه ایران برای غنی سازی ۶۰ درصدی اورانیوم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2023
عضو شوید
فیلیپو سیاستمدار: تحریم های جدید غرب علیه روسیه، اتحادیه اروپا را به درگیری با تمام جهان خواهد کشاند.
به گزارش اسپوتنیک، فلوریان فیلیپو، رهبر حزب راستگرای میهن پرستان فرانسه در این مورد در توییتر خود نوشته که اتحادیه اروپا با اعمال بسته جدید تحریم ها علیه روسیه، درگیری را با تمام جهان برانگیزد.
فیلیپو نوشت: "اتحادیه اروپا با یازدهمین دور تحریم های ضد روسیه" آینده خود می خواهد از کشورهای غیر اتحادیه اروپا که محدودیتی بر روسیه اعمال نمی کردند، انتقام بگیرد. یعنی اتحادیه اروپا از ما می خواهد که با تمام جهان بجنگیم! ما را منزوی کنید. حتی بیشتر!".
Флаги России, ЕС, Франции и герб Ниццы на набережной Ниццы - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2023
نماینده دائم فرانسه در ناتو خواستار توجه به موضع روسیه برای ایجاد ثبات در اروپا شد
پیش از این رسانه ها گزارش داده بودند که کمیسیون اروپا ممکن است در روزهای آینده بسته جدیدی از تحریم ها را علیه روسیه پیشنهاد کند، سفرای کشورهای اتحادیه اروپا در نظر دارند چهارشنبه آینده درباره آن بحث کنند.
اتحادیه اروپا تاکنون ده بسته تحریم را علیه روسیه آماده کرده است. فدراسیون روسیه بارها اعلام کرده است که این کشور با فشارهای تحریمی که غرب از چندین سال پیش بر روسیه شروع کرده و همچنان در حال افزایش است، مقابله خواهد کرد. مسکو خاطرنشان کرد که غرب جسارت لازم برای اعتراف به شکست تحریم ها علیه فدراسیون روسیه را ندارد. در خود کشورهای غربی بیش از یک بار نظرات مبنی بر بی اثر بودن تحریم های ضد روسیه شنیده شده است.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه پیش از این اعلام کرده بود که سیاست مهار و تضعیف روسیه یک استراتژی طویل مدت برای غرب است و تحریم ها ضربه جدی به تمام اقتصاد جهانی وارد کرده است. به گفته وی، هدف اصلی غرب بدتر کردن زندگی میلیون ها انسان است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала