آغاز به کار دستگاه های ماین یابی در جای انفجار موتر پریلپین

© Sputnik / Elizabeth Semina /  مراجعه به بانک تصاویر موتر زاخار پریلپین در منطقه نیژنی نووگورود منفجر شد
موتر زاخار پریلپین در منطقه نیژنی نووگورود منفجر شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2023
عضو شوید
دستگاه های ماین یابی در جای انفجار خودروی نویسنده ای داستان های کودک جنگ در منطقه نیژنی نووگورود مشغول به کار هستند.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی بخش منطقه ای گارد روسیه به خبرنگار اسپوتنیک گفته است، که در جای انفجار خودروی نویسنده زاخار پریلپین در نزدیکی روستای نیژنی نووگورود پیونرسکی کار می کنند.
سرویس مطبوعاتی منطقه گفت: "مواد منفجره گروه ماین زدایی یگان ویژه پولیس "بوریوستنیک" گارد ملی منطقه نیژنی نووگورود در حال بررسی صحنه برای وجود اشیاء انفجاری و مواد منفجره است".
Писатель Захар Прилепин - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2023
کلوپ ویدیو
موتر زاخار پریلپین نویسنده روسی در بزرگراهی در منطقه نیژنی نووگورود روسیه منفجر شد + ویدیو
یادآوری می کنیم، که روز شنبه خودروی پریلپین در جاده ای در منطقه نیژنی نووگورود منفجر شد. راننده کشته شد، پریلپین زخمی شد. او توسط پزشکان نیژنی نووگورود جراحی شد. فرماندار منطقه، گلب نیکیتین، گفت، که نویسنده صبح یکشنبه از خواب ناشی از مواد مخدر خارج شد، هوشیار است و وضعیت او پایدار است. وزارت داخله روسیه گزارش داد، که روز شنبه، در منطقه، افسران پولیس در تعقیب و گریز مردی را که ممکن است در انفجار یک خودرو با پریلپین دست داشته باشد، بازداشت کردند. سپس این اداره تصریح کرد که به جستجو برای همدستان احتمالی ادامه می دهد. الکساندر پرمیاکوف بازداشت شده در بازجویی اعتراف کرد که به دستور سرویس های ویژه اوکراین عمل کرده است. کمیته تحقیقات فدراسیون روسیه پرونده جنایی را تحت عنوان "اقدام تروریستی" باز کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала