پوشیلین: کیف قادر به تغییر وضعیت در جبهه نیست

© AP Photo / Evgeniy MaloletkaВоенный ВСУ
Военный ВСУ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2023
عضو شوید
رئیس موقت جمهوری خلق دونتسک پوشیلین می‌گوید که ما می بینیم که دشمن قادر به تغییر وضعیت در میدان نبرد نیست.
به گزارش اسپوتنیک، دنیس پوشیلین، رئیس موقت جمهوری خلق دونتسک در شبکه تلویزیونی روسیا 24 گفت، سربازان اوکراینی حتی با وجود ضد حمله "ترویج شده" قادر به تغییر مسیر در خط اول نیستند.
پوشیلین گفت: "ما می بینیم که دشمن قادر به تغییر وضعیت در میدان نبرد نیست، حتی با وجود حملات متقابل مشهور که به طور گسترده ای در حال گسترش است و البته باید با توجه به آن برخورد شود، اما بدون هیچ پیش فرض جدی برای تغییر وضعیت در خط اول نیست.
دنیس شمیحال، نخست وزیر اوکراین در اوایل اپریل گفت که حمله متقابل اوکراین ممکن است در تابستان آغاز شود. او بعداً گفت که "به زودی" آغاز خواهد شد. رسانه های امریکایی گزارش دادند که ضد حمله اوکراین ظاهراً برای 30 اپریل برنامه ریزی شده بود. کارشناسانی، خاطرنشان کردند که نمی توان اظهارات متناقض کیف و واشنگتن را باور کرد: این می تواند بخشی از یک کمپین اطلاعات نادرست باشد.
Тренажер кабины истребителя-бомбардировщика Су-34 в авиацентре имени В. П. Чкалова - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2023
وزارت دفاع روسیه از بازگشت سه پیلوت روسی از خاک تحت کنترل کیف خبر داد
روسیه در 24 فبروری 2022 عملیات نظامی ویژه ای را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" نامیده است. وی خاطرنشان کرد که این عملیات ویژه یک اقدام اجباری بود، روسیه "هیچ فرصتی برای انجام این کار باقی نگذاشت، خطرات امنیتی به گونه‌ای ایجاد شد که امکان واکنش با ابزارهای دیگر غیرممکن بود." به گفته وی، روسیه 30 سال است که تلاش می کند تا با ناتو بر سر اصول امنیت اروپا به توافق برسد، اما در پاسخ یا با فریب و دروغ های بدبینانه و یا تلاش برای فشار و باج خواهی مواجه شد، در حالی که این ائتلاف علیرغم اعتراض مسکو، به طور پیوسته در حال گسترش و نزدیک شدن به مرزهای فدراسیون روسیه است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала