واکنش وزارت امور خارجه روسیه در مورد حمله تروریستی به پریلپین

© Sputnik / Vitaliy BelousovЗдание Министерства иностранных дел РФ в Москве
Здание Министерства иностранных дел РФ в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2023
عضو شوید
وزارت امور خارجه می‌گوید، سکوت سازمان های بین المللی پس از حمله تروریستی به پریلپین غیرقابل قبول است.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه روز شنبه اعلام کرد، سکوت سازمان های بین المللی در رابطه با حمله تروریستی علیه نویسنده زاخار پریلیپین غیرقابل قبول است، مسئولیت حمله تروریستی علیه نویسنده نه تنها بر عهده مقامات اوکراینی، بلکه بر عهده ایالات متحده است.
بر اساس پیامی که در وب‌سایت وزارت خارجه روسیه منتشر شده است: "عدم محکومیت یک حمله تروریستی دیگر علیه یک روزنامه نگار و شخصیت اجتماعی روس از سوی واشنگتن برای مقامات امریکایی خود آشکار است. سکوت سازمان های بین المللی تخصصی غیرقابل قبول است."
وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد که مسئولیت حمله تروریستی علیه پری‌پین و سایر اقدامات تروریستی نه تنها بر عهده مقامات اوکراینی، بلکه بر عهده حامیان غربی آنها، در درجه اول ایالات متحده است که از زمان کودتای دولتی در فبروری 2014، پروژه ضد روسیه در اوکراین را به شدت توسعه داده است.
موتر زاخار پریلپین در منطقه نیژنی نووگورود منفجر شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2023
مظنون ترور پریلپین اعتراف کرد که برای اوکراین کار می کرد
موتر زاخار پریلپین نویسنده معروف روس، روز شنبه، در جاده ای در ولایت نیژنی نووگورود منفجر شد و در نتیجه راننده جان باخت و پری‌لپین مجروح شد. در همان زمان، سرویس مطبوعاتی این سیاستمدار گفت که حال پریلپین خوب است و ماهیت آنچه در نیژنی نووگورود اتفاق افتاد هنوز مشخص نشده است. منابع صحی اعلام کردند که زاخار پریلپین پس از انفجار موتراش در ولایت نیژنی نووگورود به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه پا در شفاخانه بستری شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала