واکنش زاخارووا به انفجار موتر پریلپین

© Sputnik / The Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова во время брифинга в Москве
Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова во время брифинга в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2023
عضو شوید
زاخارووا گفت که ایالات متحده و ناتو رژیم تروریستی کی یف را تغذیه کردند.
به گزارش اسپوتنیک، نماینده رسمی وزارت خارجه روسیه، ماریا زاخارووا، در اظهار نظر در مورد گزارش های مربوط به وضعیت اضطراری با موتریی که نویسنده زاخار پریلپین در آن بود، در یک کانال تلگرامی نوشت که ایالات متحده و ناتو یک هسته تروریسم بین المللی دیگر، رژیم کی یف را تغذیه کردند.
زاخارووا در کانال تلگرامی خود نوشت: "این واقعیت به حقیقت پیوست که واشنگتن و ناتو یک هسته تروریستی بین المللی دیگر، رژیم کی یف را تغذیه کردند. بن لادن، داعش *، اکنون زلنسکی با اراذل و اوباش. مسئولیت مستقیم ایالات متحده و انگلیس است."
او افزود: " برای زاخار دعا می کنیم".
بازرسان و جرم شناسان در منطقه نیژنی نووگورود به محل حادثه موتری که پریلپین در آن بود، رفتند. همانطور که سرویس مطبوعاتی پیشتر، به اسپوتنیک گفت، اینکه دقیقاً چه اتفاقی در نیژنی نووگورود افتاده است، هنوز مشخص نشده است.
اوایل روز شنبه، یک منبع مجری قانون به اسپوتنیک گفت که موتر پریلپین در بزرگراهی در منطقه نیژنی نووگورود منفجر شد، راننده جان خود را از دست داد و پریلپین مجروح شد.
Писатель Захар Прилепин - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2023
کلوپ ویدیو
موتر زاخار پریلپین نویسنده روسی در بزرگراهی در منطقه نیژنی نووگورود روسیه منفجر شد + ویدیو
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала