کلوپ ویدیو

مراسم راهپیمایی "واحد جاویدان" به مناسبت روز پیروزی در انقره برگزار شد + ویدیو و عکس

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر Жительница Мариуполя кладет цветы в память о погибших в здании городского управления милиции, 2014 год
Жительница Мариуполя кладет цветы в память о погибших в здании городского управления милиции, 2014 год - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2023
عضو شوید
حدود 400 نفر در مراسم "واحد جاویدان" در انقره شرکت کردند.
به گزارش اسپوتنیک، مراسم "واحد جاویدان" روز شنبه در قلمرو سفارت روسیه در انقره انجام شد و حدود 400 نفر در آن شرکت کردند.
در اطراف مأموریت دیپلماتیک روسیه ( سفارت)، به دلیل تعداد زیاد افرادی که مایل به شرکت در آن بودند، تدابیر امنیتی افزایش یافت. بسیاری از نمایندگان کشورهای CIS نیز به این اقدام پیوستند.
سفیر روسیه در ترکیه گفت: "امروز ما درگیر چیزی هستیم که به آن اطمینان از ارتباط نسل ها می گویند. ما باید به یاد داشته باشیم و بدانیم که در دوران سختی زندگی می کنیم و دوباره به پیروزی نیاز داریم."
به گفته وی، شکست روسیه غیرممکن است.
این دیپلمات گفت: "ما به سرزمین مادری خود وفادار خواهیم بود. اگر همانطور که امروز متحد بودیم متحد باشیم، شکست ناپذیر خواهیم بود."
"واحد جاویدان" یک اقدام سراسری است که در روسیه و تعدادی از کشورهای دور و نزدیک خارج از کشور به منظور جاوداندن یاد شرکت کنندگان و قربانیان جنگ بزرگ میهنی برگزار می شود که اولین بار در 9 می 2012 در تومسک به ابتکار خبرنگاران محلی برگزار شد و در سال 2013 به سراسر کشور تبدیل شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала