جمهوری خواهان امریکا خواهان یکپارچگی بیشتر از سازمان ملل هستند

© AP Photo / Evan VucciПредседатель комитета Палаты представителей по иностранным делам, республиканец Майкл Маккол беседует с журналистами в Нью-Йорке, США
Председатель комитета Палаты представителей по иностранным делам, республиканец Майкл Маккол беседует с журналистами в Нью-Йорке, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2023
عضو شوید
نامه سرگشاده مایکل مک کال، ریس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان امریکا به دبیرکل سازمان ملل متحد.
به گزارش اسپوتنیک، مایکل مک کال، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان ایالات متحده که از حزب جمهوری خواهان ایالات متحده امریکا است در یک نامه سرگشاده به دبیرکل سازمان ملل متحد خواهان یکپارچگی بشتر از سازمان ملل شد.
همانطور که مایکل مک کال، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان ایالات متحده در نامه ای سرگشاده به آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد، نوشت، نباید از رهبری طالبان پیروی کرد و اجازه داد زنان از روند توزیع حذف شوند.
در مورد کمک‌های بشردوستانه - اولاً، افغان‌ها ممکن است نتوانند کمک‌های بشردوستانه دریافت کنند (ظاهراً ما در مورد کسانی صحبت می‌کنیم که خویشاوندان مرد ندارند)، و ثانیاً این صرفاً نقض حقوق اساسی است.
Флаг Организации Объединенных Наций - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2023
یونما در افغانستان به کار خود ادامه میدهد
خنده دار است وقتی مک کال گفت که هرگز هیچ رژیمی زنان را از کار در سازمان ملل منع نکرده بود، اگرچه طالبان در امارت اول خویش نیز همین کار را کردند.
قابل ذکر است که سازمان ملل پیش از این گفته بود که با وجود اقدامات طالبان، افغانستان را ترک نخواهند کرد و تلاش می‌کنند تا تمام تلاش خود را برای کمک و حمایت از افغان‌ها انجام دهند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала