بازداشت جنایتکاران در منطقه زاپوروژیه

© Sputnik / Russian Federal Security Service /  مراجعه به بانک تصاویر Нашивка на форме сотрудника ФСБ РФ
Нашивка на форме сотрудника ФСБ РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.05.2023
عضو شوید
سرویس امنیت فدرال روسیه از دستگیری گروهی جنایتکاران که در حال سازماندهی یک حمله تروریستی علیه یکی از رهبران نیروگاه اتمی زاپروژیه بودند، خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، سازمان امنیت فدرال روسیه در ولایت زاپاروژیه فعالیت های یک گروه جنایتکاران تروریستی متشکل از عوامل سرویس های اطلاعاتی اوکراین را متوقف کرد. در نتیجه اقدامات انجام شده در مرحله آماده سازی، عمل تروریستی علیه یکی از رهبران نیروگاه اتمی زاپاروژیه خنثی شد.
در این اعلامیه آمده است: "یک دستگاه منفجره آماده برای استفاده و همچنین سلاح های سبک خودکار، مهمات آن، مواد منفجره کشف و ضبط شد."
خاطرنشان می شود که سرویس های ویژه اوکراین آماده سازی این حمله را هم مستقیماً از طریق کارمندان اداره اطلاعات مرکزی وزارت دفاع اوکراین، الکساندر پاولوویچ و نیکولین آندری ولادیمیروویچ، مامور استخدام کننده، وکتوریا آناتولیفنا بودنیکوفا، متولد 1974، و از طریق واسطه، یولیا ویکتورونوا، متولد 1969 که در فنلاند، عضو تازه ناتو شده است، هماهنگ کردند.
زلنسکی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.05.2023
در امریکا متوجه جزئیات عجیبی در رفتار زلنسکی پس از حمله به کرملین شدند
جنایتکاران همچنین اطلاعاتی در مورد محل تأسیسات نظامی روسیه، نمایندگان سازمان های اجرای قانون و پرسنل نظامی و همچنین در مورد ساکنان محلی طرفدار روسیه جمع آوری می‌کردند.
اکنون دخالت اعضای این گروه در اقدامات جنایتکارانه و تروریستی قبلی در حال بررسی است.
سرویس امنیت فدرال ویدئویی از این بازجویی را منتشر کرد که در آن یکی از بازداشت شدگان اعتراف می کند که به دستور سرویس های ویژه اوکراین یک حمله تروریستی را آماده کرده است.
بخش تحقیق سرویس امنیت فدرال روسیه برای منطقه زاپروژیه دوسیه جنایی را تحت عنوان "آماده سازی برای یک حمله تروریستی" علیه دو شهروند بازداشت شده اوکراینی متولد 1984 و 1979 باز کرد و آنها دستگیر شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала