کلوپ ویدیو

نابودی مرکز پشتیبانی اوکراین در آرتموفسک + ویدیو

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Артиллерийский удар по позициям ВСУ в западной части Артёмовска. Стоп-кадр с видео
Артиллерийский удар по позициям ВСУ в западной части Артёмовска. Стоп-кадр с видео - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.05.2023
عضو شوید
نیروهای روسیه انتقال ذخایر نیروهای مسلح اوکراین به آرتموفسک را مختل کردند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه در کانال تلگرامی خود اعلام کرد، نظامیان روسیه پلی را که ارتش اوکراین سعی داشت از روی آن ذخایر خود را به آرتمیوسک منتقل کند، تخریب کردند.
این بیانیه می گوید: "در منطقه چاسوف یار جمهوری خلق دونتسک، پلی تخریب شد که در طول آن نیروهای مسلح اوکراین تلاش کردند تا انتقال مهمات و ذخایر به آرتمیوسک را انجام دهند."
این بخش تصریح کرد: در دونتسک، گروه های تهاجمی به انجام حمله در قسمت غربی آرتموفسک ادامه دادند و چتربازان از آنها حمایت کردند و نیروهای دشمن را در جناحین قرار دادند.
علاوه بر این، هوانوردی عملیاتی - تاکتیکی و ارتش به همراه توپخانه گروه نیروهای جنوب، سربازان و تجهیزات نیروهای مسلح اوکراین را در منطقه کالینوفکا و کراسنویه هدف قرار دادند.
این وزارتخانه افزود: "فقط در یک روز، هوانوردی در این منطقه هفت سورتی پرواز انجام داد، توپخانه‌ها 69 مأموریت آتشباری را انجام دادند".
آرتموفسک در شمال گورلوفکا قرار دارد. این یک مرکز حمل و نقل مهم برای تامین تجهیزات گروه اوکراینی در دونباس است. چندین ماه است که نبردهای سختی برای او در جریان است. یک روز قبل، ارتش روسیه کنترل دو محله دیگر در این شهر را به دست گرفت.
Здание городской администрации в центре Донецка, поврежденное в результате обстрела со стороны ВСУ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.05.2023
تغییرات آرایش نظامی اوکراین در میدان نبرد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала