شهردار بالی پیشنهاد کرد تا برای صد سال از گردشگری جمعی دست بکشیم

CC BY 2.0 / _paVan_ / Morning in UbudУтро в Убуде, Бали
Утро в Убуде, Бали - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.05.2023
عضو شوید
کاستر شهردار بالی خواستار سهمیه بندی برای گردشگران خارجی به دلیل تخلف شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری رسمی اندونزیا (آنتارا)، وایان کاستر، شهردار جزیره بالی اندونزیا، در نظر دارد به دلیل موارد مکرر تخلفات و بی احترامی به سنت های محلی از سوی خارجی ها، پیشنهادی را ارائه دهد تا به مدت صد سال از گردشگری خارجی فراوان خودداری کند. آژانس آنتارا گزارش می دهد.
او قصد دارد چنین ایده ای را در سمینار سیاسی "برنامه توسعه آینده بالی: 100 سال از دوران جدید بالی" که با حضور بسیاری از سیاستمداران برجسته اندونزیا از جمله برخی وزرا و مقامات ارشد و همچنین رئیس جمهور سابق مگاواتی سوکارنوپوتری در آن شرکت خواهند کرد.
وایان کاستر می گوید: "نبودن گردشگری انبوه و سیستم سهمیه بندی برای گردشگران، از جمله طرح های ما در صد سال آینده خواهد بود."
او معتقد است که اگر گردشگری گسترده خارجی به بالی ادامه یابد، تعداد گردشگران که پولشان تمام می شود، کسب و کارهای غیرقانونی می کنند یا به کار می روند، افزایش خواهد یافت. همانطور که شهردار تاکید کرد، پیشنهاد وی با هدف جلوگیری از آمدن چنین "گردشگران بی کیفیت" به این جزیره است.
Дворец фестивалей и конгрессов перед открытием 72-го Каннского международного кинофестиваля - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.05.2023
عتیق رحیمی داور هفتادو ششمین جشنوار فلم کنُ فرانسه انتخاب شد
ویان کاستر گفت: "اگر ما به رفتار فعلی خود ادامه دهیم، به زودی فقط گردشگران ارزان قیمتی خواهیم داشت که فقط برنج فست فودی می خورند، موتور سواری می کنند و در نهایت مرتکب تخلف می شوند - همانطور که اخیراً در رابطه هک دستگاه خود پرداز (ATM) رخ داد."
وی معتقد است که باید به مشکل گردشگران متخلف خارجی به صورت سیستمی و همه جانبه رسیدگی شود.
به گفته شهردار بالی، ابتدا لازم است برای اتباع خارجی سهمیه تعیین شود - توافق بر سر حداکثر تعداد "گردشگران با کیفیت" که می توانند توسط هتل های جزیره پذیرفته شوند و موسسات پذیرایی می توانند به آنها خدمات ارائه دهند. به این ترتیب، کسانی که مایل به بازدید از بالی هستند باید یک سال قبل از سفر مورد نظر خود برای دریافت مجوز اقدام کنند.
وین کوستر با اشاره به اینکه سیستم سهمیه‌بندی باید اینگونه عمل کند، گفت: " بگذارید کسانی که می‌خواهند یک سال دیگر بیایند، با درخواست برای قرار گرفتن در لیست‌ها همین الان اقدام کنند" .
به گزارش خبرگزاری آنتارا، 96 شهروند خارجی از جمله 23 روس از جنوری تا اواسط اپریل به دلیل توهین و بی احترامی به فرهنگ محلی از بالی اخراج شدند. رسانه ها نوشتند که در پایان ماه اپریل و در اولین روزهای ماه می، مقامات جزیره چهار روس دیگر را اخراج کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала