رابرت کندی جونیور: سال‌ها پیش باید به حرف پوتین گوش می‌دادیم

© AP Photo / Hans PenninkАмериканский радиоведущий, экологический активист, писатель и адвокат Роберт Фрэнсис Кеннеди-младший
Американский радиоведущий, экологический активист, писатель и адвокат Роберт Фрэнсис Кеннеди-младший - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.05.2023
عضو شوید
نامزد ریاست جمهوری آمریکا از حزب دموکرات، رابرت کندی جونیور معتقد است که ناتو با گسترش به سمت شرق، تعهدات خود در قبال فدراسیون روسیه را نقض کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، نامزد ریاست جمهوری آمریکا از حزب دموکرات، رابرت کندی جونیور معتقد است که ناتو با گسترش به سمت شرق، تعهدات خود در قبال فدراسیون روسیه را نقض کرده است.
وی می گوید: "ما دروغ گفتیم. ما 13 کشور به ناتو افزودیم و سیستم های راکتی با پتانسیل هسته ای به آنها تحویل دادیم. ما تمرین‌های مشترکی را با اوکراین و سایر کشورهای ناتو انجام دادیم."
این سیاستمدار افزود که ایالات متحده خود به یک "انقلاب مسالمت آمیز" نیاز دارند، انقلابی که کشور را "به ارزش هایی که در 40 سال گذشته از آن محروم بوده است" بازگرداند.
کندی جونیور جنگ در اوکراین را درگیری ایالات متحده علیه روسیه خواند و اظهارات رسمی مقامات فعلی در مورد نیاز به "فرسودگی" ارتش روسیه را یادآور شد:
"از پای در آوردن به چه معناست؟ این به معنای اعزام (نیروهای مسلح) اوکراینی‌ به سمت آنهاست."
 Президент РФ Владимир Путин выступает на заседании Совета законодателей РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.05.2023
امریکا: پوتین عملیات پنهانی واشنگتن در برابر روسیه را برهم زد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала