پسکوف: دست ایالات متحده پشت حمله اوکراین به کرملین است

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر Пресс-секретарь президента России Дмитрий Песков на большой ежегодной пресс-конференции Владимира Путина
Пресс-секретарь президента России Дмитрий Песков на большой ежегодной пресс-конференции Владимира Путина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.05.2023
عضو شوید
پسکوف گفت که اوکراین بدون ایالات متحده نمی تواند در مورد حمله به کرملین تصمیم بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس دولت روسیه گفت که ایالات متحده پشت حمله اوکراین به اقامتگاه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در کرملین است.
آقا پسکوف افزود: "البته تلاش ها برای انکار این هم در کی‌یف و هم در واشنگتن مطلقاً مضحک و مسخره هستند. ما به خوبی می دانیم که تصمیمات در مورد چنین اقدامات و حملات تروریستی نه در کی‌یف، بلکه در واشنگتن اتخاذ می شوند. و کی‌یف در حال حاضر همان کاری را انجام می دهد که به او گفته شده انجام دهد".
مسکو می داند که "اغلب حتی خود اهداف را کی‌یف تعیین نمی کند، بلکه آنها در واشنگتن تعیین می شوند." پس از آن، ایالات متحده به نظامیان اوکراین هدف برای حمله را نشان می دهد و از نیروهای مسلح اوکراین می خواهد که این حمله را انجام دهند.
Знак Беспилотная зона на Красной площади в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.05.2023
وزارت امور خارجه روسیه: مسکو حمله پهپادی بر کرملین را پاسخ خواهد داد
پسکوف در پاسخ به این سوال که آیا واشنگتن پشت حمله به کرملین بوده است، گفت: "البته. چنین تصمیماتی، تعیین اهداف، تعیین ابزار و غیره - همه اینها از واشنگتن به کی‌یف فرمان داده می شود."
این سخنگوی مطبوعاتی تاکید کرد که مسکو به خوبی از نقش ایالات متحده در حمله به مقر ریاست جمهوری آگاه است.
روز چهارشنبه، دفتر ریاست جمهوری روسیه گزارش داد که اوکراین تلاش کرد با دو پهپاد به اقامتگاه ولادیمیر پوتین در کرملین حمله کند. ارتش و سرویس های ویژه با کمک سامانه های راداری جنگ الکترونیک موفق شدند آنها را از کار بیاندازند. در طول این تلاش برای حمله، رئیس جمهور روسیه آسیب ندیدو برنامه کاری او تغییر نکرده است.
کرملین حمله به مقر ریاست جمهوری را یک حمله تروریستی و سوء قصد به جان پوتین دانست. تاکید شد مسکو این حق را برای خود محفوظ می دارد که در هر جا و زمانی که صلاح بداند، اقدامات تلافی جویانه انجام دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала