مسکو به کیف جدی هشدار داد

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر احتمال واکنش نظامی روسیه به پیمان‌شکنی جدید امریکا
احتمال واکنش نظامی روسیه به پیمان‌شکنی جدید امریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.05.2023
عضو شوید
میخائیل گالوزین، معاون وزیر امور خارجه روسیه هشدار داد که کیف و حامیان غربی آن ناگزیر با عواقب غم انگیز حمله متقابل برنامه ریزی شده خود روبرو خواهند شد و نیروهای مسلح روسیه برای هر گونه تحولی آماده هستند.
به گزارش اسپوتنیک، او گفت: پمپاژ و باد کردن بی پروا و مطلقاً غیرمسئولانه کیف با تسلیحات مدرن غربی و تشویق طرح های آن برای حمله متقابل تنها به خونریزی و تشدید بیشتر درگیری منجر می شود. من می خواهم به رژیم کیف و حامیان غربی آن در مورد عواقب غم انگیز اجتناب ناپذیر کاری که انجام می دهند هشدار دهم. "
Украинский военный с передвижной системой ПВО  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
شکایت نیروهای مسلح اوکراین به خاطر جنگ افزارهای آسیب ناپذیر روسیه
معاون وزیر خارجه روسیه ابراز اطمینان کرد که قوای روسیه برای هر سناریویی آماده است، بنابراین "نه کیف و نه غرب هیچ مفاد از این کار دریافت نخواهند کرد."
دنیس شمیحال، صدراعظم اوکراین در اوایل اپریل گفت که حمله متقابل اوکراین ممکن است در تابستان آغاز شود. او بعداً گفت که این حمله متقابل "به زودی" آغاز خواهد شد. رسانه های امریکایی گزارش دادند که حمله متقابل اوکراین ظاهراً برای 30 اپریل برنامه ریزی شده بود.
کارشناسان شرکت کننده در مصاحبه با اسپوتنیک خاطرنشان کردند که نباید به اظهارات متضاد کیف و واشنگتن اعتماد کرد: این می تواند بخشی از یک کمپین انتشار اطلاعات نادرست باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала