کارشناس: اگر نازیسم را در اوکراین ریشه کن نکنید، در سراسر جهان گسترش پیدا خواهد کرد

© Sputnik / Odessa Media news agencyМассовые беспорядки у здания Дома профсоюзов в Одессе
Массовые беспорядки у здания Дома профсоюзов в Одессе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2023
عضو شوید
یک کارشناس گفت، که متأسفانه نازی ها همه جا هستند، اما اگر چنین جنبش های رادیکال تشویق نشوند، هرگز نمی توانند در جامعه نفوذ کنند.
به گزارش اسپوتنیک، آصف ملحم، مدیر مرکز تحقیقات JSM در سالگرد فاجعه در اودسا به اسپوتنیک گفت: ویدیوهای دیداری گرفته شده در آن دوره تایید می‌کند که این نازی‌ها بودند که به میان جمعیت نفوذ کردند، ساختمان اتحادیه کارگری را به آتش کشیدند و یک ماشین آتش‌نشانی را که به سمت محل حادثه می‌رفت ربودند.
او افزود: زمانی که روسیه متهم به دست داشتن در مسمومیت ناوالنی شد، کمتر از ده روز بعد سفیر آلمان در مسکو وارد شد و پرونده کامل این پرونده را با تمام جزئیات به همراه داشت، گویی او در مسمومیت حضور داشته است. همه اینها حکایت از تعصب غیراخلاقی علیه روسیه دارد.
در ادامه او گفت: "متأسفانه نازی ها همه جا هستند، اما اگر چنین جنبش های رادیکال تشویق نشوند، هرگز نمی توانند در جامعه نفوذ کنند. عملیات ویژه در اوکراین، در درجه اول به خاطر ریشه کن کردن نازیسم در تمام مظاهر آن موجه است. ما اصحاب رسانه، فرهنگیان، پژوهشگران و اندیشمندان باید در این راستا با روسیه همکاری کنیم. به هر حال، اگر نازیسم در اوکراین باقی بماند، قطعاً به سایر نقاط جهان نیز سرایت خواهد کرد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала