اجیر مسلح امریکایی در نزدیکی آرتموفسک کشته شد

© Sputnik / Vitaliy Ankov /  مراجعه به بانک تصاویر Российский военнослужащий со снайперской винтовкой на учениях. Архивное фото
Российский военнослужащий со снайперской винтовкой на учениях. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.05.2023
عضو شوید
رسانه: کوپر اندروز اسبق سرباز قوای بحری امریکا که در کنار قوای اوکراینی علیه روسیه می‌جنگید، در نزدیکی آرتموفسک کشته شد.
به گزارش اسپوتنیک، مادر این اجیر مسلح گفته است که اندروز 26 ساله از اوهایو، گمان می رود در 19 اپریل کشته شده باشد. او در ماه نوامبر اوهایو را ترک کرد، مادر این مرد گفت که قرارداد او با لژیون خارجی در اوکراین در ماه مارچ به پایان رسید.
وزارت خارجه امریکا مرگ این شهروند امریکایی را تائید کرد، اما نامش را ذکر ننمود.
سخنگوی وزارت امور خارجه به نقل از این کانال گفت: "ما با خانواده وی در تماس هستیم و کمک های کنسولی لازم را ارائه می کنیم. ما دیگر چیزی برای اضافه کردن نداریم."
© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر چین و روسیه چگونه میتوانند جنگ بر ضد امریکا را ببرند
چین و روسیه چگونه میتوانند جنگ بر ضد امریکا را ببرند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.05.2023
چین و روسیه چگونه میتوانند جنگ بر ضد امریکا را ببرند
در نوامبر 2022، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، اظهار داشت که بیش از 8 هزار ملیشه بیش از 60 کشور به اوکراین وارد شده اند و بزرگترین گروه ها از پولند، ایالات متحده امریکا، کانادا، رومانیا و بریتانیا آمده اند. کشورهای نیروهای ملیشه توسط قانون ممنوع و تحت پیگرد قانونی قرار گرفته اند. در آن زمان بیش از 3 هزار جنگجوی خارجی قبلاً منهدم شده بودند و همین تعداد نیز به کشور بازگشتند.
آرتموفسک در شمال شهر بزرگ گورلووکا واقع شده است. این یک مرکز حمل و نقل مهم برای تامین تجهیزات گروه قوای اوکراینی در دونباس است. چندین ماه است که نبردهای شدید در خارج از شهر در جریان است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала