فرانسه نگران افزایش جرم و جنایت برخاسته از بحران اوکراین است

© Sputnik / Julien Mattias /  مراجعه به بانک تصاویر Всеобщая забастовка во Франции
Всеобщая забастовка во Франции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.05.2023
عضو شوید
آتلانکو: جرم و جنایت در فرانسه به دلیل عرضه مواد مخدر و سلاح از اوکراین افزایش یافته است.
به گزارش اسپوتنیک، ستون نویس آتلانکو خاویر روف در گزارشی نوشته است که در اروپای شرقی، نگرانی ها از سرعت رشد جرم و جنایت به دلیل تاثیرات درگیری در اوکراین رو به افزایش است.
به نظر وی، به دلیل عرضه سلاح و مواد مخدر توسط اوکراین به کشورهای اروپایی و همچنین قاچاق انسان، جرم و جنایت افزایش یافته است.
وی افزود: تجهیزات ارسال شده از سوی غرب به اوکراین پنهان شده و در اروپا مجددا فروخته می شود.
روف افزود که عرضه کالاهای غیرقانونی به اروپای شرقی با استفاده از میلیون ها پناهنده صورت می گیرد و به همین آمار کنترل نشده جرائم در کشورها افزایش می یابد.
روف تاکید کرد که اقدامات جنایتکاران طولانی و خطرناک است و همچنین اظهار داشت که روند ارسال سلاح و مواد مخدر به اروپا از سوی رسانه ها و ارتش کشورها نادیده گرفته می شود. این موضوع برای استراتژیست های واشنگتن چندان نگران کننده نیست. این مورد باید رهبران اروپایی را بیشتر نگران کند، زیرا این همه بی قانونی جنایی مشکل آنها باقی خواهد ماند.
پیشتر گزارش شده بود که دو فعال راست افراطی با سلاح در فرانسه پس از بازگشت از یک منطقه جنگی در اوکراین در یک ایستگاه اتوبوس در منطقه برسی پاریس دستگیر شدند.
Автомобиль полиции в десятом округе Парижа, где пожилой мужчина открыл стрельбу на улице - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.04.2023
حداقل 11 نفر در فرانسه زخمی شدند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала