راه اندازی آزمایشی کانال دان-دونباس

© Пресс-служба ВСК МО РФ /  مراجعه به بانک تصاویر ایستگاه کانال آب Don-Donbass در منطقه روستوف
ایستگاه کانال آب Don-Donbass در منطقه روستوف - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.05.2023
عضو شوید
کانال دان-دونباس برای تامین آب دونتسک در حالت آزمایشی راه اندازی شد.
به گزارش اسپوتنیک، در کانال تلگرامی شرکت ساختمانی نظامی (Voenstroy) وزارت دفاع گزارش شده است که آب برای اولین بار به کانال دان-دونباس (Don-Donbass) پرتاب شد.
در این گزارش آمده است: "در ویدیو اولین آبریزی به کانال سورنی دونتس از دریای دان و از طریق یک کانال آب جدید صورت گرفت. این کار در معیار بزرگ در طول مدت ساخت بی سابقه است و در چهار ماه توسط متخصصان شرکت ساختمانی نظامی (VSK) و شرکت هایی از سراسر کشور ساخته شد."
همانطور که دنیس پوشیلین رهبر جمهوری خلق دونتسک گفت، راه اندازی خط لوله آب Don - Seversky Donets - Donbass در حال تکمیل است. پس از بررسی قابلیت اطمینان سیستم، آب در حالت عملیاتی تامین می شود. مقامات تاکید کردند که در ابتدا حجم چهار هزار متر مکعب در روز خواهد بود و پس از آن افزایش خواهد یافت.
Опытный образец FPV дрона-камикадзе компании Беспилотные аппараты - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2023
روسیه اولین پهپاد کامی‌کازه با موتور جت را ساخت
روز قبل، وزارت دفاع به ریکارد زمان برای ساخت کانال آب از دان به دونباس اشاره کرد. آنها تصریح کردند که اجرای این پروژه چهار ماه به طول انجامید در حالی که معمولاً چندین سال این مسیرها ساخته می شود.
این وزارتخانه تاکید کرد که این تاسیسات مشابهی در روسیه ندارد. در این گزارش آمده است که در این کانال هشت ایستگاه وجود دارد که پس از عبور از آن آب به کانال Seversky Donets وارد می شود. از آنجا شرکت "آب دونباس" (Water of Donbass) برای نیاز منطقه آب را می گیرد. پس از ورود به ظرفیت پروژه، پر کردن مخازن Makeevskoye و Verkhne-Kalmiusskoye آغاز می شود.
قابل ذکر است که ساخت و ساز به نمایندگی از رئیس جمهور روسیه انجام می شود تا از یک فاجعه انسانی که در صورت تخریب زیرساخت های کلیدی دونباس توسط ارتش اوکراین رخ می دهد، جلوگیری شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала