افشاگری های غیرمنتظره نیروهای مسلح اوکراین زنگ خطر را در غرب به صدا درآورد

© AFP 2023 / YASUYOSHI CHIBAСпециальная военная операции России по защите Донбасса
Специальная военная операции России по защите Донбасса - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.05.2023
عضو شوید
رسانه امریکایی: غرب از عدم آمادگی نیروهای مسلح اوکراین برای حمله پس از کمک های چند میلیارد دالری ناامید شده است.
به گزارش اسپوتنیک، اِما گراهام هریسون و آرتم ماژولین، نویسندگان روزنامه گاردین نوشتند که کشورهای غربی نگران گزارش‌هایی هستند که نشان می‌دهد نیروهای مسلح اوکراین پس از تزریق چند میلیارد دالری به ارتش اوکراین آماده حمله متقابل نیستند.

جنگجویان اوکراینی در تماس های خود با نشانه های "نا امید کننده" به آنها (حمایت کنندگان غربی اوکراین) فهماندند: "ما آماده نیستیم، باید بیشتر تمرین کنیم، به زمان بیشتری نیاز داریم."

به گفته این روزنامه نگاران، وضعیت ارتش اوکراین باعث نگرانی واشنگتن و پایتخت های اروپایی شده است که سرمایه گذاری زیادی برای کمک های نظامی به کیف انجام داده اند.
این مقاله همچنین به داده های اطلاعاتی ایالات متحده استناد می کند که می گوید اوکراین ممکن است نتواند حتی با فراهم سازی تجهیزات نظامی کافی، به اهداف خود دست بیاید.
در کی‌یف دائماً در مورد ضد حمله قریب الوقوع نیروهای مسلح اوکراین صحبت می کنند. همانطور که دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین اشاره کرد، ارتش روسیه به دقت هرگونه اظهاراتی از این دست را رصد می کند و آنها را هنگام برنامه ریزی عملیات ویژه در نظر می گیرد.
Уничтоженная украинская бронетехника на линии соприкосновения в поселке Степное Донецкой области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.04.2023
رسانه امریکایی می نویسد ارتش خسته اوکراین بعید است که بتواند یک ضد حمله انجام دهد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала