کی‌یف زمان تسلط خلبانان اوکراینی را بر استفاده از F-16 اعلام کرد

CC0 / / U.S. Air Force F-16 Fighting Falcon
U.S. Air Force F-16 Fighting Falcon - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.04.2023
عضو شوید
رئیس نیروی هوایی اوکراین گلوبتسوف: نیروی هوایی اوکراین تا سه ماه دیگر بر جنگنده های غربی اف-16 تسلط خواهد یافت.
به گزارش اسپوتنیک، یوری ایگنات مشاور فرماندهی نیروی هوایی اوکراین در شبکه تلویزیونی رادا گفت که برای آموزش خلبانان اوکراینی برای استفاده از جنگنده های اف-16 غربی سه ماه زمان نیاز است.
پیش از این، دنیس شمیحال، نخست وزیر اوکراین گفته بود که کی‌یف انتظار دارد در آینده نزدیک هواپیماهای جنگنده را از غرب دریافت کند، در حالی که خلبانان اوکراینی حداقل به شش ماه زمان نیاز دارند تا نحوه استفاده از آنها را بیاموزند.
ایگنات گفت: "قبلاً گفته می شد که خلبانان (برای آموزش) تا شش ماه زمان نیاز دارند. سرتیپ سرگئی گلوبتسوف، رئیس هوانوردی نیروی هوایی اوکراین گفت که برای تسلط بر جنگنده های غربی کمتر از 6 ماه طول می کشد. شما فقط باید انگلیسی را خوب یاد بگیرید و به تمرین نیاز دارید. برای پرواز خوب و انجام وظایف، به تجربه عملی نیاز دارید."
پیش از این، کالین کال، معاون وزیر دفاع آمریکا گفته بود که در صورت اتخاذ چنین تصمیمی از سوی دولت، آمریکا برای تامین جت های جنگنده F-16 کیف به یک سال و نیم زمان نیاز دارد.
روسیه پیش از این به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یادداشتی برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد.
Истребитель ВВС Турции F-16C Viper - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2023
جنرال بازنشسته ترک: اوکراین به دلایل تخنیکی امکان استفاده از جنگنده اف 16 را ندارد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала