قوای مسلح روسیه کنترل چهار ناحیه دیگر آرتموفسک را تسخیر کردند

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر Бойцы группы Вагнера ведут бой в центре Артемовска
Бойцы группы Вагнера ведут бой в центре Артемовска - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.04.2023
عضو شوید
وزارت دفاع فدراسیون روسیه: گروه‌های تهاجمی روسیه چهار ناحیه دیگر را در آرتموفسک تحت تصرف خود قرار دادند.
به گزارش اسپوتنیک، امروز 30 اپریل جنرال ایگور کوناشنکوف نماینده رسمی وزارت دفاع فدراسیون روسیه اعلام کرد که جزوتام های تعرضی روسیه به بیرون راندن نظامیان اوکراینی در قسمت غربی آرتموفسک (نام اوکراینی - باخموت) ادامه دارد و چهار ناحیه را به تصرف خود درآوردند.
نماینده وزارت دفاع افزود: در جریان نبرد برای آرتموفسک، قطعات قوای کوماندوی فدراسیون روسیه دشمن را در نزدیکی حومه شمالی و جنوبی شهر مهار می‌کنند.
Военная техника на международном военно-техническом форуме АРМИЯ-2015 в Московской области. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
توپخانه روسیه پایگاه نیروهای مسلح اوکراین را در نزدیکی اوگلدار منهدم کرد
بر علاوه، در طول روز در منطقه آرتموفسک، قوای قوائی روسیه با چهار پرواز 61 هدف را نابود نمود.
پیش از آن، در 28 اپریل، قوای راکتی روسیه مقر دفاع مشترک اوکراین در آرتموفسک در نزدیکی روستای کنستانتینوفکا در جمهوری خلق دونتسک و همچنین قطعات اجیر "لژیون خارجی" را هدف قرار دادند.
در 27 اپریل، وزارت دفاع روسیه گزارش داد که قوای تعرضی هوایی روسیه چهار محله در شمال غربی، غرب و جنوب غربی آرتموفسک را هدف قرار دادند.
در همان روز، دنیس پوشیلین، سرپرست مؤقت جمهوری دموکراتیک دونسک گفت که قوای روسیه کنترل آخرین مسیر تدارکات قوای مسلح اوکراین در آرتموفسک را به دست گرفته است.
عملیات ویژه حفاظت از دونباس که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در 24 فوریه 2022 اعلام کرد، ادامه دارد. این تصمیم با توجه به تشدید اوضاع در منطقه به دلیل گلوله باران توسط ارتش اوکراین گرفته شده است.
برای ویدیوهای به روز و جزئیات بیشتر در مورد وضعیت دونباس، کانال تلویزیون ایزوستیا را تماشا کنید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала