ایالات متحده به نسل کشی مردم اوکراین متهم شد

CC BY 2.0 / John Sonderman / US Department of Commerceوزارت بازرگانی آمریکا دیگر اقتصاد روسیه را اقتصاد بازار نمی داند
وزارت بازرگانی آمریکا دیگر اقتصاد روسیه را  اقتصاد بازار نمی داند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.04.2023
عضو شوید
کنستانتینوف، رئیس پارلمان کریمه، آمریکا را به نسل کشی مردم اوکراین متهم کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر کنستانتینوف، رئیس پارلمان کریمه، سیاست آمریکا در قبال اوکراین را نسل کشی مردم اوکراین خواند.
کنستانتینوف گفت: "ایالات متحده سیاست نسل کشی علیه مردم اوکراین را دنبال می کند. هدف نهایی آنها کشتن مردم اوکراین است تا انحطاط آن به طور کامل انجام شود. برای غرب، این یک نوع خط قرمز نیست و حتی مرتبط نیست. این، اگر هدف اصلی غرب نباشد، کاملاً واقعی است."
به گفته وی، ایالات متحده می داند که "توهم فعلی، که به اوکراینی ها اجازه می دهد علیه روس ها و روسیه قرار گیرند" به زودی از بین خواهد رفت و پس از آن "ساکنان اوکراین سابق" و ساکنان فدراسیون روسیه دوباره متحد خواهند شد.

اما فعلاً این مردم (اوکراینی ها) تحت تاثیر غرب هستند و متواضعانه دسته جمعی به قتلگاه می‌روند و غرب قصد ترحم به آنها را ندارد و طبق این اصل با آنها رفتار می‌کند: "اگر نمیتوانی چیزی را بدست بیاوری، دیگران را هم به هر قیمتی نگذار"

کنستانتینوف تأکید کرد که مقامات فعلی کیف "با یک مشکل گرفتار شده اند: مسئولیت در قبال حامیان خود."
کنستانتینوف گفت: "دیگر هیچ چیز آنها را نگران نمی کند. نه وضعیت کشور و نه سرزمین ویران شده ای که در آن زندگی عادی دیگر امکان پذیر نیست. بهترین راه برای این کشور که بدهی هنگفتی دارد، انحلال اوکراین فعلی است. این باند زلنسکی نیز کاملاً راضی خواهد شد اگر به آنها اجازه داده شود بی سر و صدا پول دزدیده شده از تجزیه اوکراین را در جایی در خارج از کشور دورتر جمع کنند و از آن استفاده کنند."
Уничтоженная украинская бронетехника на линии соприкосновения в поселке Степное Донецкой области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.04.2023
رسانه امریکایی می نویسد ارتش خسته اوکراین بعید است که بتواند یک ضد حمله انجام دهد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала