- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

گزارش اخیر وزارت دفاع روسیه در مورد تلفات کی‌یف در دو جبهه دونتسک و زاپوروژیا

© AP Photo / Leo CorreaВоенный ВСУ
Военный ВСУ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه: کی‌یف بیش از 85 نفر را در مسیرهای دونتسک جنوبی و زاپوروژیا از دست داد.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از وزارت دفاع فدراسیون روسیه در مسیرهای دونتسک جنوبی و زاپوریژیا بیش از 85 نفر در روز از دست می دهند.
وزارت دفاع روز شنبه اعلام کرد که گروه وستوک از نیروهای مسلح روسیه به مواضع دشمن در دونتسک جنوبی و زاپوروژیا حمله کردند و بیش از 85 سرباز اوکراینی، 8 قطعه تجهیزات و همچنین دو انبار مهمات و گروهی از خرابکاران روسی را در یک روز منهدم کردند.
به گفته این آژانس، در جهت‌های دونتسک جنوبی و زاپوروژیا، حملات توپخانه‌ای و هوانوردی گروه سربازان "وستوک" (به فارسی شرق) به واحدهای ارتش اوکراین در منطقه اوگلدار، نووپول و اوسپنوفکا در جمهوری خلق دونسگ و در منطقه نوومایورسکی حمله کردند. گروهی از خرابکاران اوکراینی سرکوب شدند.
افزوده شد که: تلفات دشمن در طول روز بالغ بر 85 نظامی اوکراینی، یک تانک، دو خودروی زرهی رزمی، سه خودروی پیکاپ و همچنین دو دستگاه هویتزر D-20 و D-30 بود و همچنین انبارهای مهمات نیز در نزدیکی شهرک ها همچنان تیپ 72 مکانیزه نیروهای مسلح اوکراین و تیپ 110 دفاع سرزمینی از شاخترسکویه و اوسپنوفکا از جمهوری خلق دونتسک منهدم شد.
Военная техника на международном военно-техническом форуме АРМИЯ-2015 в Московской области. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
توپخانه روسیه پایگاه نیروهای مسلح اوکراین را در نزدیکی اوگلدار منهدم کرد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала