پوتین امر نمود که تولیدات پهپادهای پیشرفته توسعه یابد

© Sputnik / Gavriil Grigorov/Pool /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин проводит совещание с членами правительства РФ
Президент РФ Владимир Путин проводит совещание с членами правительства РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.04.2023
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه دستور داد که تولید وسیع پهپادهای پیشرفته در روسیه راه اندازی شود.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه طی نشستی درباره توسعه تولید هواپیماهای بدون سرنشین امر پوتین گفت: "من معتقدم که ما در عرصه ای بسیار مهم مانند هواپیماهای بدون سرنشین، این پتانسیل را داریم که سطح لازم از حاکمیت و استقلال تکنولوژیکی را فراهم کنیم. و صادقانه بگویم، این دقیقاً همان عرصه ای است که می‌توانیم و باید نه فقط چیزی را جایگزین کنیم بلکه یک قدم پیشتر از رقبای ما باشیم."
Беспилотный летательный аппарат «Альтиус-У» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.07.2022
مقایسه پهپادهای روسی با پهپاد "بایراکتار" ترکی
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد، لازم است تا جایی که ممکن است توسعه و تولید تکنالوژی های پیشرفته و عناصر زیربنایی خود را بومی سازی کنیم.
او گفت: "تولید مدل‌های پیشرفته و قابل رقابت باید رشد یابد".
پوتین خاطرنشان کرد که به طور عموم، به گفته کارشناسان، حجم بازار داخلی هواپیماهای بدون سرنشین غیرنظامی تنها 500 میلیون روبل ارزیابی شده است.
او گفت: "اما با تذکر من که این حداقل یک تریلیون خواهد بود، هیچ کس مخالفت نکرد."
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که شرکت های روسی در زمینه هواپیماهای بدون سرنشین راه حل های تخنیکی زیادی را به نمایش می گذارند. به گفته وی، این امر در مورد انواع پهپادها، تحولات در زمینه زیربنا ها برای استفاده ایمن از آنها در حریم هوایی کشور و همچنین نوآوری ها در زمینه های مرتبط از جمله هوش مصنوعی و سایر تکنالوژی های مرتبط نیز صدق می کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала