آدم ربایان شش افسر پولیس پاکستان را کشتند

© AP Photo / Mohammad SajjadПакистанский военный. Архивное фото
Пакистанский военный. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.04.2023
عضو شوید
گروه میتوشاه در بلوچستان در درگیری با پولیس ضد تروریزم پاکستان 6 افسر را کشته و دو تن دیگر را زخمی ساخته.
به گزارش اسپوتنیک، با نقل قول‌ از رسانه های پاکستانی، در درگیری با گروهی از آدم ربایان، دست کم شش تن از نیروهای پولیس ضد تروریسم این کشور کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.
مقامات پولیس پاکستان اعلام کرده اند که این درگیری روز چهارشنبه 26 اپریل بین پولیس ضد تروریسم و گروه آدم ربایان در مولاداد بلوچستان رخ داده است.
بر اساس اطلاعات منتشر شده، درگیری توسط اعضای گروه آدم ربایان میتوشاه پس از مراجعه پولیس به منطقه ملاداد بلوچستان برای آزادی پسر ربوده شده یک تاجر آغاز شد.
La bandera de Pakistán - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.04.2023
تلاش ها برای ایجاد یک چارچوب مشترک پاکستان و امریکا برای مبارزه با تروریزم در افغانستان
یکی از مقامات پولیس محلی (منیر احمد شیخ) گفت: "پولیس و آدم ربایان چندین ساعت به یکدیگر تیراندازی می کردند."پس از این درگیری خونین، پولیس پاکستان گروه میتوشاه را درگیر این آدم ربایی ها خواند و عملیات گسترده ای را برای دستگیری یا انهدام این گروه از آدم ربایان آغاز کرد. پولیس می گوید این عملیات تا رسیدن به هدف ادامه خواهد داشت.
گفته می شود گروه میتوشا در منطقه ملاداد بلوچستان به نمادی از وحشیگری تبدیل شده است. ساکنان مولاداد می گویند که اعضای این گروه علاوه بر حمله به پولیس، اجناس گران قیمت مردم و مسافران بلوچستان را نیز به سرقت می برند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала