واکنش وزارت خارجه روسیه به تماس تلفنی شی جین پینگ و زلنسکی

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر Здание министерства иностранных дел РФ на Смоленской-Сенной площади в Москве
Здание министерства иностранных дел РФ на Смоленской-Сенной площади в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2023
عضو شوید
وزارت خارجه روسیه درباره گفتگوی زلنسکی و شی جین پینگ: ما آمادگی پکن برای تلاش برای آغاز روند مذاکره را خاطر نشان می کنیم.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، در مورد گفتگوی تلفنی شی جین پینگ و ولادیمیر زلنسکی، گفت که مسکو آمادگی پکن برای ایجاد یک روند مذاکره را یادآوری می کند.
زاخارووا گفت: "ما آمادگی طرف چینی برای تلاش برای ایجاد روند مذاکره را یادآوری می کنیم. ما همخوانی گسترده ای از رویکردهای اصولی خود را با مفاد سند موضع مربوطه منتشر شده توسط وزارت خارجه چین در 24 فبروری مشاهده می کنیم."
وی در عین حال خاطرنشان کرد که "مشکل کمبود برنامه های خوب نیست."
رژیم کی یف تاکنون مخالفت خود را با هرگونه ابتکار معقول با هدف حل و فصل سیاسی و دیپلماتیک بحران اوکراین نشان داده است و توافق نهایی برای مذاکرات مشروط به اولتیماتوم هایی با خواسته های عمداً غیرواقعی است. توانایی خود را برای پایان دادن به ابتکارات مسالمت آمیز نشان دادند. بنابراین بعید است که هرگونه درخواست برای صلح به اندازه کافی توسط دست نشانده های تحت کنترل واشنگتن دریافت شود.
Председатель КНР Си Цзиньпин на встрече с президентом России Владимиром Путиным в Кремле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2023
شی جین پینگ با زلنسکی تلفنی گفتگو کرد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала