روشنگری دبیر مطبوعاتی اردوغان درباره ای دیدار وزیران دفاع روسیه، سوریه، ترکیه و ایران

© AP Photo / Emrah GurelПресс-секретарь президента Турции Ибрагим Калын
Пресс-секретарь президента Турции Ибрагим Калын  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2023
عضو شوید
دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور ترکیه درباره نشست وزیران دفاع و رئیسان اطلاعات ترکیه، سوریه، روسیه و ایران که دیروز در مسکو برگزار شد، دیدگاهش را بیان کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ابراهیم کالین، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور اردوغان، به پرسش های خبرنگاران از آن میان خبرنگار اسپوتنیک درباره ای نشست وزیران دفاع و رئیسان اطلاعات ترکیه، سوریه، روسیه و ایران که دیروز در مسکو برگزار شد، پاسخ داد.
کالین در پاسخ به پرسش خبرنگار اسپوتنیک گفت: "انتخاباتی در پیش داریم، نشست بعدی پس از آن برگزار خواهد شد. اکنون در حال کار بر روی تاریخ نشست بعدی هستیم. در مذاکرات دیروز چندین موضوع کلیدی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. اول، تضمین امنیت مرزهای ترکیه به عنوان بخشی از مبارزه با تروریسم. دوم، اطمینان از بازگشت امن پناهندگان به خانه هایشان. سوم، حفظ روابط دوجانبه، از جمله ارائه کمک های بشردوستانه. مذاکرات موفقیت آمیز بود، به شیوه ای سازنده روند مذاکرات ادامه خواهد داشت".
کالین در خصوص این خبر که خروج نیروهای ترکیه از سوریه شرط ادامه مذاکرات بین دو کشور است، گفت: "ما هیچ پیش شرطی را برای ادامه مذاکرات نمی پذیریم. امیدوارم روند مذاکرات به شکل مثبت ادامه یابد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала