آزمایش های هواپیمای SSJ New در ماه می آغاز خواهد شد

© Sputnik / Ekaterina Lyzlova /  مراجعه به بانک تصاویر Модель самолета МС-21-300 на стенде госкорпорации "Росатом" на выставке в рамках XII Международного форума "Атомэкспо-2022" в Сочи
Модель самолета МС-21-300 на стенде госкорпорации Росатом на выставке в рамках XII Международного форума Атомэкспо-2022 в Сочи - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2023
عضو شوید
رئیس انستیتوت مرکزی آیرودینامیک گفت، که آزمایش هواپیمای وارداتی داخلی SSJ New از ماه می آغاز می شود.
به گزارش اسپوتنیک، استانیسلاو دوبینسکی رئیس بخش منابع و قابلیت اطمینان انستیتوت مرکزی آیرودینامیک به نام پروفسور ژوکوفسکی (TsAGI) به خبرنگار اسپوتنیک گفت: "آزمایش هواپیمای وارداتی داخلی SSJ New از ماه می آغاز می شود".
وی خاطرنشان کرد: "در جریان آزمایش‌های عمر آزمایشگاهی بر روی ساختار هواپیما در مقیاس کامل، طیف کاملی از بارهای پروازی که هواپیما در حین عملیات تجربه می‌کند، بازتولید می‌شود. و در حال حاضر، دو جسم جایگزین واردات در انستیتوت مرکزی آیرودینامیک زیر آزمایش زمان کاری شان هستند، که یکی از آنها SSJ New است".
دوبینسکی گفت: "در نخستین روزهای ماه می، آزمایش‌های حیاتی را آغاز خواهیم کرد تا آن را تا پایان سال روان آزمایش کنیم و زمانی که به هواپیمای جدید SSJ اجازه می‌دهد منبع اولیه 10000 پرواز را ایجاد کند".
همچنین در سالن منابع انستیتوت مرکزی آیرودینامیک، یک محفظه بدنه با بال ساخته شده از کامپوزیت روسی هواپیمای MS-21 در حال آزمایش است. بر اساس نتایج این آزمایشات، در پایان سال گذشته، ثبت هوانوردی فدراسیون روسیه تغییر اصلی گواهینامه نوع MS-21-300 را برای نسخه جایگزین شده با واردات تأیید کرد.
یادآوری می کنیم، که SSJ New یک هواپیمای باریک بدنه امیدوارکننده روسی است، نسخه جدیدی از سوخو سوپرجت 100 با حداکثر جایگزینی وارداتی قطعات خارجی است.
و MS-21 یک هواپیمای مسافربری متوسط ​​داخلی از نسل جدید با ظرفیت 163 تا 211 مسافر است. لاینر روی پرتقاضاترین بخش بازار حمل و نقل مسافر متمرکز شده است. بر اساس آخرین پیشرفت ها در زمینه ساخت هواپیما ایجاد شده است. روستیخ در اوایل اپریل اعلام کرد که آغاز تحویل سریالی MS-21 برای سال 2024 برنامه ریزی شده است، شش هواپیما به خطوط هوایی تحویل داده می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала