گفت و گوی وزیران دفاع روسیه، ایران، سوریه و ترکیه در مسکو

© Sputnik / Natalja Seliwerstowa /  مراجعه به بانک تصاویر کارشناس راجع به اعلامیه های غرب در باره سوریه میگوید:«جنگ – نه تنها در میدان های نبرد جریان دارد»
کارشناس راجع به اعلامیه های غرب در باره سوریه میگوید:«جنگ – نه تنها در میدان های نبرد جریان دارد» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.04.2023
عضو شوید
وزیران دفاع روسیه، ایران، سوریه و ترکیه درباره ای پیوندهای انقره و دمشق گفت و گو کردند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، که وزیران دفاع روسیه، ایران، سوریه و ترکیه در مسکو درباره تقویت امنیت در سوریه و عادی سازی پیوندهای سوریه و ترکیه گفت و گو کردند.
در بیانیه ای وزارت دفاع روسیه آمده است: "25 اپریل امسال مذاکرات چهارجانبه وزیران دفاع روسیه، جمهوری اسلامی ایران، جمهوری عربی سوریه و جمهوری ترکیه در مسکو برگزار شد. در این دیدار اقدامات عملی در زمینه تقویت امنیت در جمهوری عربی سوریه و عادی سازی روابط سوریه و ترکیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت".
آنها تصریح کردند، که "به مسائل مقابله با همه مظاهر تهدیدات تروریستی، مبارزه با همه گروه های افراطی در خاک سوریه توجه ویژه ای شد".
بر اساس اعلام وزارت دفاع روسیه، در پی این گفتگوها، طرفین تمایل خود را برای حفظ تمامیت ارضی سوریه و همچنین لزوم تشدید تلاش ها برای بازگشت سریع آوارگان سوری به سرزمینشان را تایید کردند. رئیسان اداره های دفاعی به ویژه بر ماهیت سازنده گفت‌وگوهای برگزار شده در این قالب و لزوم ادامه آن به منظور ثبات بیشتر اوضاع در جمهوری عربی سوریه و در کل منطقه تاکید کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала