نماینده دائم بلاروس: ایالات متحده "شاور سرد" را برای هیئت روسیه برگزار نکرد

© iStock.com / lucagavagnaФлаги в Центральных учреждениях Организации Объединенных Наций в Нью-Йорке, США
Флаги в Центральных учреждениях Организации Объединенных Наций в Нью-Йорке, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.04.2023
عضو شوید
ریباکوف نماینده دائم بلاروس میگوید که امریکا نتوانسته است برای هیئت روسیه در سازمان ملل "شاور سرد" ترتیب دهد.
به گزارش اسپوتنیک، ولنتین ریباکوف، نماینده دائمی بلاروس در سازمان ملل متحد گفت، قصد ایالات متحده برای سازماندهی یک "شاور سرد" برای هیئت نمایندگان روسیه در سازمان ملل کاملاً عملی نشده است.
او در پایان جلسه شورای امنیت سازمان ملل متحد که به چندجانبه بودن موثر و حمایت از اصول اساسنامه سازمان ملل اختصاص داشت، گفت: "از منظر ریختن "شاور سرد" بر سر هیئت روسیه، این فقط آرزوها و قصد هایی است که که اصلاً محقق نشد".
ریباکوف اضافه کرد که سطح مشارکت هیئت های نمایندگان "به طور کلی اجازه نمی دهد که در مورد هیچ "شاور سرد" صحبت شود".
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров выступает на VIII Международном научно-экспертном форуме Примаковские чтения - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.04.2023
وزیر خارجه روسیه وارد مقر سازمان ملل شد+ویدیو
قابل یادآوری است که سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در روزهای 24 و 25 اپریل در نشست های شورای امنیت سازمان ملل که روسیه ریاست آن را در ماه اپریل بر عهده دارد، شرکت می کند. ورود هیئت روسی به نیویورک با مشکلاتی در صدور ویزای امریکا همراه بود؛ نمایندگان رسانه های روسیه که قصد داشتند سفر لاوروف را پوشش دهند، در نهایت ویزا دریافت نکردند. در همان زمان، طرف امریکایی به هیچ وجه توضیح نداد که چه چیزی باعث چنین تصمیمی شده است. در همین رابطه، وزیر خارجه روسیه به خبرنگاران اطمینان داد که روسیه "این حادثه را فراموش نخواهد کرد و نخواهد بخشید".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала