زاخارووا: امریکا در برابر روزنامه نگاران روسی شاغل در این کشور "نسل کشی" کرد

© Sputnik / Nina Zotina /  مراجعه به بانک تصاویر Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова
Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.04.2023
عضو شوید
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه درباره ای ویزا ندادن امریکا به روزنامه نگاران روسی گفت: امریکا در برابر روزنامه نگاران روسی شاغل در این کشور "نسل کشی" کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز سه شنبه در نشست کمیته اطلاعات در مقر سازمان ملل در نیویورک گفت:"نسل کشی واقعی روزنامه نگاران و خبرنگاران روسی به طور کلی در ایالات متحده امریکا سازماندهی شده است".
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در ادامه تصریح کرد:" نمایندگان امریکایی در حال حاضر در مقیاس بزرگ درگیر تقلب در موضوع روادید هستند. یا ویزا صادر نمی شود یا پس از بسته شدن چک این آخرین پرواز صادر می شود. چرا در آخرین پرواز؟ زیرا پروازهای مستقیم بین مسکو، واشنگتن و نیویورک که توسط خطوط هوایی روسیه در سطح بالایی انجام می شد، از سوی دولت امریکا نیز بسته شد".
زاخارووا افزود:"ما مجبوریم این موضوع را مطرح کنیم که طرف امریکایی به سوء استفاده سیستماتیک از موقعیت کشور میزبان سازمان ملل ادامه می دهد. واشنگتن با صدور روادید برای گروهی از خبرنگارانی که برای پوشش خبری رویدادهای ریاست روسیه بر شورای امنیت سازمان ملل متحد با حضور وزیر امور خارجه روسیه راهی نیویورک شده بودند، یک نمایش بزرگ اجرا کرد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала