بیاید کشورهای غرب را مجبور به رعایت قوانین بین‌المللی کنیم

© Fotolia / Ma8Шенгенская виза в паспорте
Шенгенская виза в паспорте - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.04.2023
عضو شوید
بنوآ انگوم، رئیس اکادمی دیپلماتیک افریقا (l'Académie Diplomatique Africaine, ADA) در مورد عدم صدور ویزا برای خبرنگاران روسی برای پوشش کار هیئت روسی در شورای امنیت سازمان ملل صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، این کارشناس گفت: هیچ قاره ای به اندازه افریقا از بی ثباتی روادید ضربه نخورده است. متخصصین افریقایی یا تاجران بزرگی که در کشورهای غربی شرکایی دارند، جوانانی که با شرکت‌های غربی استارت‌آپ ایجاد کرده‌اند…شرکای آنها می توانند به افریقا بیایند، هیچ کس از آنها ویزا نمی خواهد، چه اروپایی باشند و چه امریکایی. اما یک جوان افریقایی نمی تواند به این کشورهای [غربی] سفر کند. و در بسیاری از کشورهای اروپایی صدور ویزا از هیچ منطقی پیروی نمی کند.
باید گفت که روسیه و سایر کشورها می توانند ثابت کنند که امریکایی ها عمداً و به طور یکجانبه از صدور ویزا به خبرنگاران روسیه که به سازمان ملل فرستاده شده بودند، برخلاف توافقات بین المللی خودداری کرده است.
ایالات متحده یک سرزمین قانونی است، همیشه به ما این موضوع گفته شده است، بنا بر این ما نیاز به راه حل داریم [در برابر واشنگتن]. همه دلایل برای رساندن این مشکل به سطح بین المللی وجود دارد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала