کشورهای G7 برای توافق غلات به روسیه نیاز دارند

© Sputnik / Vitaly Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر Посевы пшеницы
Посевы пшеницы  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.04.2023
عضو شوید
وزرای زراعت کشورهای G7 از توسعه و گسترش قرارداد غلات با روسیه حمایت می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، پس از نشست دو روزه در شهر کوراشیکی جاپان در ولایت اوکایاما، وزرای زراعت کشورهایG7 بر اهمیت قرارداد غلات تاکید کردند و قویا از "توسعه، اجرای کامل و گسترش آن" حمایت کردند.
در بیانیه مشترک آمده است: "ما از اهمیت طرح غلات بحیره سیاه با میانجیگری ترکیه آگاه هستیم. در این راستا، ما حمایت قوی خود را از گسترش، اجرای کامل و توسعه آن ابراز می کنیم." در همان زمان، نمایندگان G-7 دوباره روسیه را متهم کردند که گفته می شود "از غذا به عنوان یک اقدام بی ثبات کننده و ابزاری برای اجبار جئوپلیتیکی استفاده می کند."
برداشت حاصلات گندم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.09.2022
کشورهای ثروتمند غله کشور های فقیر را غارت کردند
در این سند آمده است: "ما قصد داریم به توسعه اقدامات محدودکننده خود علیه روسیه برای محافظت از جمعیت نیازمند در برابر عواقب پیش بینی نشده ادامه دهیم و اطمینان حاصل کنیم که مواد غذایی و کودها تحت تأثیر قرار نخواهند گرفت." بر علاوه، شرکت کنندگان در نشست وزیران بر لزوم اتخاذ همه اقدامات ممکن برای به حداقل رساندن پیامدهای منفی عملیات نظامی در اوکراین در کشورهای در حال توسعه و همچنین دستیابی به تولید زراعت کافی و پایدار در میان مدت و بلند مدت اشاره کردند. "با توجه به رشد جمعیت جهان، نیاز به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، توقف تخریب تنوع حیاتی و سازگاری با تغییرات آب و هوا به طور فزاینده ای ضروری است. انتظار می رود این امر از طریق به کارگیری طیف گسترده ای از نوآوری ها محقق شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала