جنگنده های انتقال داده شده به اوکراین به عنوان منبع قطعات یدکی بکار گرفته می شوند

© Sputnik / Mikhail Voskresensky /  مراجعه به بانک تصاویر Самолет МиГ-29 на репетиции авиашоу, которое пройдет в рамках МАКС-2019
Самолет МиГ-29 на репетиции авиашоу, которое пройдет в рамках МАКС-2019 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.04.2023
عضو شوید
برخی از جنگنده های میگ-29 که به کیف منتقل شده اند برای قطعات یدکی از بین برده می شوند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از اکونومیست، بسیاری از جنگنده‌های میگ-29 که لهستان و اسلواکی در روزهای پسین به اوکراین تحویل داده‌اند، "بیرون از وضعیت پرواز" هستند و برای قطعات یدکی کار گرفته می شوند.
این نشریه می‌گوید: "لهستان و اسلواکی در هفته‌های پسین نزدیک به هشت فروند میگ-29 را منتقل کرده‌اند. بسیاری از این جنگنده‌ها در شرایط پروازی نیستند و به عنوان منبع قطعات یدکی استفاده می‌شوند".
یوری ایگنات، مشاور فرماندهی نیروی هوایی نیروهای اوکراینی خاطرنشان کرد، که اوکراین به اف-16 نیاز دارد. با این حال، به گفته این مجله، برخی از خلبانان نظامی باتجربه اوکراینی به طور خصوصی در مورد تلاش های دولت برای به دست گرفتن این جنگنده ها تردید دارند.
یادآوری می کنیم، که روسیه پیش از این به دلیل ارسال جنگ افزارها به اوکراین یادداشتی برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد، که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند". دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت. لاوروف اظهار داشت که ایالات متحده و ناتو مستقیماً در درگیری در اوکراین، "شامل نه تنها تامین تسلیحات، بلکه همچنین آموزش پرسنل در خاک بریتانیا، آلمان، ایتالیا و سایر کشورها" دخالت دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала