ارزیابی ریابکوف از احتمال دیدار لاوروف و بلینکن در نیویورک

© Sputnik / Russian Foreign Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر Заместитель министра иностранных дел РФ Сергей Рябков
Заместитель министра иностранных дел РФ Сергей Рябков - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.04.2023
عضو شوید
معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: دیدار وزیر امور خارجه روسیه و وزیر امور خارجه امریکا در حاشیه رویدادهای شورای امنیت سازمان ملل برنامه ریزی نشده است.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه روز یکشنبه گفت: "هیچ برنامه ای برای دیدار سرگئی لاوروف و انتونی بلینکن وزیران خارجه روسیه و امریکا در نیویورک در حاشیه رویدادهای شورای امنیت سازمان ملل وجود ندارد".
معاون وزیر پیش از عزیمت هیئت روسی به نیویورک به خبرنگاران در مسکو گفت: "چنین برنامه‌هایی وجود ندارد. به طور کلی، ما در حال حاضر برنامه‌ای برای گفت‌وگو با امریکایی‌ها در سطح وزیران نداریم".
ریابکوف گفت: "من مطمئن نیستم که آقای بلینکن در این تاریخ ها در مقر سازمان ملل باشد. اگر او در آنجا حاضر شود، ما با توجه به شرایط مشخص می کنیم. در غیر این صورت، تکرار می‌کنم، ما راه‌هایی برای انتقال سیگنال‌های مرتبط با این مورد کاملاً غیرقابل قبول و آشکار پیدا خواهیم کرد، باز هم تجلی دیگری از یک مسیر شدید ضد روسی و ما پاسخ خواهیم داد. باز هم تاکید می کنم".
ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه پیشتر روز یکشنبه گفت، که امتناع از صدور روادید مریکا برای خبرنگاران روسی همراه سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه برای شرکت در شورای امنیت سازمان ملل، موضوع آزادی بیان و حقوق روزنامه نگاران را دستکاری می کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала