نظرات کارشناس روسی در مورد آغاز تمرینات "دیفندر" در اروپا

© AP Photo / Alik Kepliczقوای مسلح پولند
قوای مسلح پولند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.04.2023
عضو شوید
کارشناس گرینیایف "دیفندر" را بررسی نیروهای باقیمانده غرب پس از تحویل تجهیزات به کیف خواند.
به گزارش اسپوتنیک، سرگی گرینیایف، رئیس دانشکده امنیت در دانشگاه دولتی نفت و گاز روسیه به ریانووستی گفت، تمرینات "دیفندر" که در اروپا آغاز شد نوعی بررسی بر نیروهای غرب پس از تحویل تجهیزات نظامی به اوکراین است.
گرینیایف افزود: در طول یک سال گذشته، نیروهای مسلح اوکراین به طور جدی در میدان‌های جنگ مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند. آن دسته از تسلیحاتی که از اروپا به اوکراین می‌رفت، عمدتاً تسلیحات از پایگاه‌های ذخیره‌سازی بود، اما در برخی موارد تجهیزات مستقیماً از نیروهای مسلح کشورهای ناتو تأمین می‌شد. این امر منجر به کاهش توان رزمی آنها شد. و یکی از اهداف تمرینات برگزار شده در سال جاری آگاهی و تصمیم گیری توسط رهبری ناتو و آمادگی نیروهای مشترک ناتو برای حل وظایف خود خواهد بود.
تجهیزات دوران شوروی که کشورهای اروپای شرقی به اوکراین فرستاده بودند به تدریج با تجهیزات مدرن تر به سبک ناتو جایگزین می شوند. بر این اساس، تمرینات مهارت های کار با این تکنیک را توسعه می دهد.
کشتی جاپانی مونته ویدئو مارو متعلق به جنگ جهانی دوم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.04.2023
کشتی غرق شده توسط امریکا در جنگ جهانی دوم با هزاران کشته شدگان آن پیدا شد
تمرینات بین المللی "دیفندر" با حضور نظامیان ناتو و کشورهای متحد از روز شنبه آغاز می شود. این تمرینات تقریباً به مدت دو ماه از 22 اپریل تا 23 جون برگزار می شود.
همانطور که پنتاگون اعلام کرد، تقریباً هشت هزار پرسنل نظامی ایالات متحده و همچنین پانزده هزار پرسنل نظامی از 26 متحد و شریک ایالات متحده در آنها مشارکت خواهند داشت.
به گفته پنتاگون، در سال 2022، 3.5 هزار سرباز امریکایی و همچنین 5.2 هزار پرسنل نظامی و افسر فقط از 11 کشور متحد در چنین تمرین عملیات نظامی شرکت کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала