- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

در بریتانیا، حقیقت پنهان در مورد نیروهای مسلح اوکراین فاش شد

 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.04.2023
عضو شوید
تایمز: اوکراین به دلیل کمبود راکت های ضد هوایی برای دفاع هوایی در خطر از دست دادن کنترل آسمان است.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه تایمز می نویسد که اوکراین به دلیل کمبود راکت های ضد هوایی برای سیستم های دفاع هوایی در خطر از دست دادن کنترل حریم هوایی است.
یکی از نظامیان اوکراینی گفت: "اکنون که روس ها می دانند مهمات ما در حال تمام شدن است، جسورتر می شوند. هر روز هلیکوپترها و هواپیماهای بیشتری از راه می رسند و آنها متوجه می شوند که ما نمی توانیم آنها را متوقف کنیم."
نویسنده مقاله با استناد به مطالب محرمانه پنتاگون که به وب درز کرده است، خاطرنشان می کند که اوکراین، به دلیل این وضعیت، با خطر از دست دادن کنترل آسمان خود را در اوایل ماه آینده روبرو است.
این نشریه تصریح می کند، علاوه بر این، فرماندهان نیروهای مسلح اوکراین از کمبود مردم به دلیل تعداد بیشتر کشته ها در آرتموفسک شکایت دارند.
همانطور که ولادیمیر پوتین تاکید کرد، روسیه به دنبال چرخاندن چرخ طیار درگیری اوکراین نیست، بلکه به دنبال متوقف کردن آن است. اما کشورهای غربی به طور مداوم در مورد لزوم ادامه خصومت ها، افزایش عرضه سلاح و آموزش جنگنده های نیروهای مسلح اوکراین در خاک خود صحبت می کنند.
Многоцелевой истребитель Су-30СМ во время этапа международного конкурса выучки летных экипажей Авиадартс-2021 в Краснодарском крае - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.04.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
هواپیماهای روسی دیپوی گلوله های سیستم راکت انداز چندگانۀ اوکراین را در هم کوبیدند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала