دَر کلیسا جامع کیف-پچرسک به روی مؤمنان ارتدوکس بسته شد

CC0 / https://www.flickr.com/photos/stolichnyj_blagovest/ / Божественная литургия в храме Рождества Христова на ОболониНаместник Киево-Печерской лавры митрополит Павел (Лебедь)
Наместник Киево-Печерской лавры митрополит Павел (Лебедь) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2023
عضو شوید
مقامات اوکراینی کلیسا جامع ارتدوکس کیف-پچرسک را به روی همه مؤمنان منع کردند.
به گزارش اسپوتنیک، قوای امنیتی اوکراین کشیشان و اهل محله را در کلیسای "چشمه حیات بخش" در قلمرو لاورای کیف پچرسک مسدود کردند.
این نشریه می‌گوید: "با مؤمنان از طریق پنجرخ ارتباط برقرار می‌کردند.
قبابل ذکر است که مؤمنان خارج از کلیسا از طریق حصار عشای ربانی عبادت می کنند.
به گفته وکیل مدافع UOC، نیکیتا چکمن، نمایندگان ذخیره‌گاه لاورای کیف-پچرسک به همراه پولیس خواستار مسدود نمودن کلیسا شدند و پس از شروع مراسم، دروازه‌ها را مسدود کردند.
درگیری در اطراف لاورای کیف-پچرسک پس از آن تشدید شد که وزارت کلتور به طور یکجانبه قرارداد اجاره را فسخ کرد و از راهبان کلیسا متعارف خواست صومعه را تا 29 مارچ ترک کنند. با این حال، به آنها یک شرط داده شد: در صورت انتقال به کلیسای ارتدوکس اوکراین (OCU) می توانند بمانند.
کریل پاتریارک مسکو و تمام روسیه وضعیت اطراف لاورای کیف-پچرسک را اقدامی هیولایی خواند و از اولیای کلیساهای ارتدوکس محلی، پاپ فرانسیس، سرمنشی سازمان ملل متحد، آنتونیو گوترش و دیگر رهبران مذهبی و نمایندگان سازمان های بین المللی درخواست کرد. تا تمام تلاش خود را برای جلوگیری از اخراج راهبان انجام د
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала