پایان رزمایش ناگهانی ناوگان اقیانوس آرام روسیه

© Photo / Ministry of Defence of the Russian Federation/RuTubeКатера Тихоокеанского флота выполняют стрельбу крылатыми ракетами "Москит" по морской цели условного противника. Скриншот видео
Катера Тихоокеанского флота выполняют стрельбу крылатыми ракетами Москит по морской цели условного противника. Скриншот видео - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.04.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه از تکمیل بازرسی و رزمایش ناگهانی ناوگان اقیانوس آرام خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد، که بررسی ناگهانی ناوگان اقیانوس آرام تکمیل شده است و آمادگی بالای نیروها برای دفع تهاجم یک دشمن احتمالی از مناطق اقیانوسی و دریایی را تایید می کند.
این وزارتخانه اعلام کرد: اقدامات بررسی ناگهانی آمادگی رزمی ناوگان اقیانوس آرام، بخش هایی از نیروهای هوافضا و واحدهای پشتیبانی تکمیل شده است.
این وزارت تصریح کرد، که "در جریان این بررسی که تحت رهبری فرمانده کل نیروی دریایی، دریاسالار نیکولای اومنوف انجام شد، شاخص های بالایی از آمادگی رزمی ارگان های فرماندهی و کنترل نظامی، نیروها و نیروهای ارتش نشان داده شد. ناوگان اقیانوس آرام برای حل مشکلات دفع تهاجم یک دشمن بالقوه از جهت اقیانوس و دریا تایید شد".
در این گزارش همچنین آمده است: "در حال حاضر، نیروهای ناوگان اقیانوس آرام درگیر یک بازرسی غافلگیرانه در حال بازگشت به پایگاه‌ها و استقرار دائمی خود هستند".
وزارت دفاع خاطرنشان کرد، که در جریان بازرسی، خدمه کشتی های جنگی ناوگان اقیانوس آرام در مناطق تعیین شده یاپونسکی، اوخوتسک و برینگوو تمرینات و آموزش هایی را برای دفع حملات موشکی و هوایی گسترده، جستجو و انهدام زیردریایی ها انجام دادند. شلیک توپخانه و پرتاب موشک به اهدافی شبیه به گروه های حمله دریایی و اهداف زمینی دشمن ساختگی انجام شد.
زیردریایی های چند منظوره، ناوهای ضد زیردریایی و تهاجمی، سامانه های موشکی ساحلی "بال" و "باستیون" با همکاری هوانوردی دوربرد نیروی هوافضا و نیروی دریایی ناوگان، اقداماتی را برای جلوگیری از استقرار دشمن انجام دادند. نیروها در منطقه مهم عملیاتی اقیانوس آرام - بخش جنوبی دریای اوخوتسک و فرود آن به جزایر کوریل جنوبی و جزیره ساخالین را دفع می کنند.
ناوهای موشکی راهبردی Tu-95MS و بمب افکن های دوربرد Tu-22M3 هوانوردی دوربرد نیروهای هوایی با تقلید از حملات به گروه های کشتی دشمن ساختگی به سمت بخش مرکزی اقیانوس آرام پرواز کردند.
بر اساس تصمیم ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، ناوگان اقیانوس آرام از 14 اپریل به طور ناگهانی بررسی می شود. در مجموع بیش از 25 هزار پرسنل نظامی، 89 هواپیما و هلیکوپتر، 167 کشتی از جمله 12 زیردریایی در آن شرکت داشتند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала