واکنش مدودف به سخنان دبیرکل ناتو درباره ای جایگاه اوکراین در این ائتلاف

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر XX cъезд партии "Единая Россия"
XX cъезд партии Единая Россия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.04.2023
عضو شوید
معاون رئیس شورای امنیت روسیه گفت: به گفته دبیرکل ناتو، اوکراین با بخش هایی از لهستان، مجارستان و رومانیا وارد ائتلاف خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری مدودف، نایب رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه در تویترش سخنان ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو درباره جایگاه اوکراین در این ائتلاف را "ترجمه" کرد و گفت، که "به مرور زمان" در سخنان دبیرکل به این معنی است که اوکراین می تواند به این اتحاد بپیوندد. زمانی که بخش هایی از قلمرو آن متعلق به لهستان، مجارستان و رومانیا باشد.
مدودف در حساب تویتر انگلیسی زبان خود نوشت: "استولتنبرگ در کیف گفت: جایگاه مناسب اوکراین در ناتو است. و با گذشت زمان، حمایت ما به شما کمک خواهد کرد تا به این هدف برسید". ترجمه دستور دبیر کل ناتو از اوکراینی-انگلیسی به انگلیسی قابل فهم: "در زمان" به معنای "آن بخشی از لهستان، مجارستان، رومانیا خواهد بود" و " پشتیبانی ما به شما کمک خواهد کرد" به این صورت ترجمه می شود "خوشحالم که به زودی آنجا نخواهم بود".
یادآوری می کنیم، که ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو روز پنجشنبه در جریان سفرش به کیف گفت، که اوکراین در نهایت به این ناتو خواهد پیوست. به نظر او، جایگاه مناسب اوکراین در ناتو است و حمایت از این اتحاد در طول زمان "به امکان پذیر شدن این امر کمک خواهد کرد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала