لاوروف: امریکا جنگ صلیبی در برابر روسیه اعلام کرده است

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров на пресс-конференции по итогам встречи в Москве с министром иностранных дел Ирана Хоссейном Амиром Абдоллахияном
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров на пресс-конференции по итогам встречи в Москве с министром иностранных дел Ирана Хоссейном Амиром Абдоллахияном - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.04.2023
عضو شوید
وزیر امور خارجه روسیه گفت، که امریکایی ها جنگ صلیبی در برابر روسیه اعلام کرده اند.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت: "روسیه و ایالات متحده اکنون عملاً هیچ پیوندی ندارند، به جز تماس هایی که در صورت لزوم، امریکایی ها جنگ صلیبی در برابر فدراسیون روسیه اعلام کرده اند".
لاوروف در نشستی پس از سفر خود به کوبا گفت: "اگر در مورد روابط روسیه و امریکا می پرسید، ما در حال حاضر هیچ روابط خاصی نداریم. ما فقط در مواقع لزوم در مورد مشکلاتی که در فعالیت سفارت هایمان ایجاد می شود صحبت می کنیم. خوب، همچنین به دلیل این واقعیت است که امریکایی ها سعی دارند از موقعیت خود به ویژه به عنوان کشور میزبان سازمان ملل سوء استفاده کنند".
او افزود: "همه می دانند، همه می فهمند، که امریکایی ها جنگ صلیبی در برابر فدراسیون روسیه، در برابر منافع مشروع مان، در برابر فرهنگ و سنت های روسیه اعلام کرده اند. با انتخاب رژیم نازی کی یف به عنوان پیشمرگ چنین رژیم جنگی کی یف، آن را با سیستم های تسلیحاتی جدید و بیشتر پمپاژ می کند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала