سر منشی ناتو عازم کیف شد

© AFP 2023 / John ThysГенеральный секретарь НАТО Йенс Столтенберг
Генеральный секретарь НАТО Йенс Столтенберг - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.04.2023
عضو شوید
سرویس مطبوعاتی ناتو روز پنجشنبه به تاس تائید کرد که ینس استولتنبرگ منشی عمومی ناتو در اوکراین به سر می برد.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی گفت: "منشی عمومی ناتو در اوکراین است. ما اطلاعات تکمیلی را در اسرع وقت توزیع خواهیم کرد."
یک منبع دیپلماتیک تاس در بروکسل روز پنجشنبه گفت که سفر استولتنبرگ، منشی عمومی این کشور به کیف، آخرین عنصر در آماده سازی برای نشست گروه تماس درباره اوکراین در پایگاه هوایی رامشتاین در آلمان در 21 اپریل بود.
Министр обороны Украины Алексей Резников перед началом российско-украинских переговоров - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2023
کدام کشور در روند پذیرش اوکراین در ناتو سنگ اندازی می کند؟
وی گفت: سفر استولتنبرگ به اوکراین آخرین مرحله برای آماده سازی نشستی در رامشتاین است که در آن اقدامات حمایت نظامی از این کشور قبل از حمله متقابل مورد انتظار اردوی اوکراین مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
بر اساس اطلاعات رسمی ناتو، استولتنبرگ قرار است روز جمعه وارد رامشتاین شود و بیانیه ای را در اختیار رسانه ها بگذارد، بنابراین سفر او به اوکراین کوتاه مدت خواهد بود.
بازدیدهای اعلام نشده یک رویه رایج برای مقامات ناتو برای سفر به کشورهای است که در آن خصومت های فعال در حال وقوع است. این ائتلاف در طول جنگ 20 ساله افغانستان هرگز از سفرهای منشی عمومی خود به این کشور گزارشی از قبل نمی‌داد، بلکه پس از تکمیل یا پایان اقامت، اطلاعاتی را در این مورد منتشر کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала