الحاق کریمه به امپراتوری روسیه صلح را به کریمه آورد

© Sputnik / Max VetrovГлава Республики Крым Сергей Аксенов
Глава Республики Крым Сергей Аксенов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2023
عضو شوید
آکسیونوف: پیوستن به روسیه در 240 سال پیش امنیت کریمه را به ارمغان آورد.
رگئی آکسیونوف، رئیس جمهوری کریمه در کانال تلگرامی خود نوشت: الحاق کریمه به امپراتوری روسیه 240 سال پیش صلح، رفاه و امنیت را برای منطقه به ارمغان آورد.
آکسیونوف نوشت: "امروز ما یک تاریخ به یاد ماندنی برای همه روسیه را جشن می گیریم، روز پذیرش کریمه، تامان و کوبان به امپراتوری روسیه. پس از تبدیل شدن به بخشی از دولت بزرگ، تاوریدا باستان شکوفا شد. روسیه صلح، امنیت و توسعه را برای کریمه به ارمغان آورد."
به گفته وی، حتی امروز، 240 سال پس از امضای مانیفست تاریخی توسط کاترین دوم، کریمه ها بارها و بارها نبوغ ملکه را که صدها سال آینده آینده را پیش بینی می کرد، شجاعت و استعداد دولتی یاران خود را تحسین می کنند.
آکسیونوف تاکید کرد: "امروز نمی توان به یاد نیآورد که چگونه در سال 1991 کریمه، همراه با دیگر سرزمین های روسیه، همراه با میلیون ها نفر از مردم روسیه، در حالت مستی از روسیه به جهان دیگری پرتاب شد. اما ما به خانه بازگشتیم برادران ما مارا به خانه برگشتاندند. زمین های اجدادی او که توسط خائنان و دزدان هدر رفته بود، به روسیه بازگشته است.
در 19 آپریل (سبک قدیم 8)، 1783، ملکه کاترین دوم بالاترین مانیفست "در مورد پذیرش شبه جزیره کریمه، جزیره تامان و کل طرف کوبان تحت دولت روسیه را امضا کرد ". بنابراین، شبه جزیره کریمه و قلمرو سرزمین مدرن کراسنودار بخشی از دولت روسیه شد. در روسیه، این روز به عنوان یک تاریخ به یاد ماندنی اعلام شده است.
 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.03.2023
چندرسانه ای
همه پرسی پیوستن کریمه به روسیه
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала