کلوپ ویدیو

اولین کشتی برای استقرار طیاره های بدون سرنشین تهاجمی + ویدیو

© Photo / Social media page of Erdoğan Dijital MedyaПервый в мире корабль SİHA, TCG Anadolu, будет принят на вооружение турецких вооруженных сил
Первый в мире корабль SİHA, TCG Anadolu, будет принят на вооружение турецких вооруженных сил - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.04.2023
عضو شوید
ترکیه اولین کشتی طیاره‌بر جهان را راه اندازی کرد و به مدت یک هفته و تنها برای شهروندان ترکیه (در استانبول) به معرض نمایش گذاشته شده است.
به گزارش اسپوتنیک، ترکیه اولین کشتی طیاره‌بر جهان را راه اندازی کرد که برای استقرار طیاره های بدون سرنشین تهاجمی طراحی شده است.
این کشتی جنگی به مدت یک هفته و تنها برای شهروندان ترکیه (در استانبول) به معرض نمایش گذاشته شده است.
اجرای پروژه تی‌سی‌جی آنادلو (TCG Anadolu) در 30 اپریل 2016 آغاز شد. این کشتی در ماه می سال 2019 به آب انداخته شد و از جون سال 2022 آزمایشات متقدم نیروی دریایی ترکیه ادامه یافت.
قابل ذکر است که این کشتی که 231 متر طول دارد و 32 متر عرض دارد، که قابلیت انتقال یک لشکر بزرگ را دارد، و به شما امکان می دهد نیروهای خود را به هر نقطه از منطقه و جهان بفرستید.
این کشتی برای حمل 94 قطعه تجهیزات شامل 13 تانک، 27 موتر زرهی آبی خاکی و 6 موتر زرهی طراحی شده است. 10 هلیکوپتر یا 11 طیاره بدون سرنشین تهاجمی می توانند در قایق قرار بگیرند. جایگاه کشتی برای 19 هلیکوپتر یا 30 هواپیما بدون سرنشین طراحی شده است. در کشتی یک بیمارستان با دو اتاق عمل وجود دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала