آغاز ثبت نام برای جایزه صلح بین المللی لئو تولستوی

© Sputnik / Alexander KrasavinРусский писатель Лев Николаевич Толстой
Русский писатель Лев Николаевич Толстой - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.04.2023
عضو شوید
ویب سایت انجمن تاریخ روسیه (RIO) گزارش داد که پذیرش درخواست های جایزه لئو تولستوی آغاز شده است.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس بیانیه مطبوعاتی انجمن تاریخ روسیه، در روسیه، برای نخستین بار در سال روان، جایزه صلح بین المللی لئو تولستوی اعطا می شود، هیئت امنای صندوق جایزه از پذیرش پیشنهادات با نامزدان خبر داد.
در این بیانیه آمده است، که پذیرش پیشنهادها از 12 اپریل تا 12 جون ادامه خواهد داشت و خود جایزه "امسال برای نخستین بار و سپس هر سال اهدا خواهد شد".
صندوق جایزه صلح بین المللی لئو تولستوی توسط انجمن تاریخ روسیه و انجمن تاریخی نظامی روسیه ایجاد شد.
بر پایه این گزارش، این جایزه برای کمک به پیشگیری از تهدید هسته ای، توقف مسابقه تسلیحاتی و دوستی بین مردم اعطا خواهد شد. این جایزه نام نویسنده اومانیست مشهور جهان را دارد. افراد و گروه های ابتکاری، بنیادهای عمومی ملی و بین المللی، سازمان ها و جنبش ها، مراکز علمی و پژوهشی و مؤسسات آموزشی می توانند برنده جایزه شوند.
هیئت داوران برندگان را انتخاب خواهند کرد. این شامل شخصیت‌های دولتی و دولتی با اعتبار بین‌المللی، نویسندگان، شخصیت‌های فرهنگی، دانشمندان و بازرگانان روسیه و سایر کشورها خواهد بود. متقاضیان جایزه می توانند توسط سازمان های بین المللی، پارلمان ها، مقامات، سازمان های عمومی، موسسات آموزشی، اعضای هیئت داوران جایزه معرفی شوند. مراسم اهدای جوایز در یکی از شهرهای روسیه برگزار خواهد شد. وجوه برای صندوق جایزه توسط نمایندگان کسب و کار و هر کسی که از اهداف و مقاصد جایزه حمایت می کند منتقل می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала